Umění úspěchu

12. února 2010, 10:21 - David Kasl
12. února 2010, 10:21

Deloitte

Rok 2010 bude pro mnoho českých firem zatěžkávací zkouškou. Přestože se soustředí hlavně na to, aby přežily bez hlubokých šrámů, naštěstí ani v této době nezapomínají na sociální dimenzi. Dokazuje to i vlna příspěvků pro postižené zemětřesením na Haiti. Efektivně zacílená charita je vždy potřebná a je správné, že dominuje v programech firemních sociálních programů. Zapomíná se ale na jiné oblasti, které si také zaslouží podporu – například na mladé umělecké talenty. Příkladem programu firemní zodpovědnosti (CSR), který myslí také na podporu hodnot, je projekt poradenské a auditorské společnosti Deloitte Umění úspěchu, zaměřený na podporu mladých výtvarníků.
„Mladí umělci podporu potřebují a nesporně si ji také zaslouží. V Deloitte jsme se proto rozhodli kromě ostatních aktivit CSR zaměřit také na tuto oblast. Podpora rozvoje talentů je nám blízká, protože nás zajímá i ve světě byznysu,“ vysvětluje Michal Petrman, vedoucí partner Deloitte Česká republika. Tato firma už loni zaujala podporou a zapojením streetartových umělců do kampaně pro nábor nových zaměstnanců.
Výsledkem spolupráce Deloitte a nadějných malířů je pět obrazů na téma intuice, odvaha, vize, znalost a houževnatost, které jsou k vidění nejen v prostorách společnosti, ale také během společenských akcí pro manažery, jež Deloitte podporuje. Přední osobnosti českého byznysu mohou obdivovat díla i na akcích EURO Business Brunch nebo EURO Business Club. Deloitte poprvé představil obrazy na podzim na vernisáži, která přilákala řadu předních zástupců českého byznysu. „V odhodlání podat pomocnou ruku mladému umělci je kus vizionářské odvahy, je to obdobné, jako když podpoříte úsilí primární vědy. Není totiž žádným uměním podporovat zralé a zavedené umělce,“ vyzdvihl náměstek generálního ředitele Komerční banky Peter Palečka, jehož společnost má v této oblasti podobný přístup. Sám má navíc letité zkušenosti z působení ve správní radě Francouzsko-české akademie Telč, která podporuje rozvoj mladých hudebních interpretů.
Autory obrazů jsou Miroslav Polách, Jitka Mikulicová, Martin Gerboc, Evžen Šimera a Ladislava Gažiová. „Je to silná generace se silnými individualitami, zároveň je výtvarně složitá,“ říká kurátor projektu Karel Babíček. Umělcům se otevřela jedinečná možnost představit se skupině potenciálních kupců. Nejde pouze o oněch pět obrazů – ty pravděpodobně budou za určitou dobu prodány v dražbě, jejíž výtěžek Deloitte plánuje odkázat na podporu mladého umění. Byznysmeni mohou kontaktovat autora a dohodnout si například návštěvu ateliéru.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon…
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan. Překvapení se nekoná
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Technologie
Intel uvádí procesory generace 8000. První čtyřjádra pro notebooky, Coffee Lake bude později
Král realtimových strategií se vrátí. Microsoft oznámil Age of Empires IV
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít