TVÁŘ TÝDNE

20. října 2003, 00:00 - (dob)
20. října 2003, 00:00

MARIE TŘEŠTÍKOVÁ (53), JEDNATELKA VZDĚLÁVACÍ SPOLEČNOSTI MINERVA, O VÝUCE PODNIKOVÉ KOMUNIKACE: Ačkoli se i v současné době občas setkávám s tím, že někdo považuje vzdělávání v oblasti podnikové komunikace za zbytečnost, přesto v posledních letech přibývá hodně firem, které tento důležitý prvek nepodceňují.

MARIE TŘEŠTÍKOVÁ (53), JEDNATELKA VZDĚLÁVACÍ SPOLEČNOSTI MINERVA, O VÝUCE PODNIKOVÉ KOMUNIKACE:

Ačkoli se i v současné době občas setkávám s tím, že někdo považuje vzdělávání v oblasti podnikové komunikace za zbytečnost, přesto v posledních letech přibývá hodně firem, které tento důležitý prvek nepodceňují. Manažeři jsou navíc mnohdy překvapeni tím, že výukové materiály je nenudí - pokud například videoprogram připomíná spíš britský sitcom než suchopárné řečnění, vzdělávání je zábava. Drtivě stoupá obliba e-learningu, tedy interaktivních programů pro osobní trénink. Pomocí nich si o sobě každý může udělat pravdivý obrázek a potom pracovat na odstranění zjištěných nedostatků. Tyto programy lze použít jak individuálně, tak v podnikových sítích. Podmínkou pro zlepšení firemní komunikace je důkladná analýza stávající situace. Teprve na základě jejích výsledků přichází na řadu návrh opatření, která - pokud se berou vážně - dokáží zefektivnit všechny vnitropodnikové komunikační toky a zlepšit vnější image firmy.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče