TVÁŘ TÝDNE

03. listopadu 2003, 00:00 - (dob)
03. listopadu 2003, 00:00

Knižní trh nabral v posledních letech nebývalou dynamiku. Uspět v kvalitní konkurenci není jednoduché, k prosperitě vede pouze komplexní obchodní a vydavatelská politika a ještě "něco navíc". Nabídka sestavená z co nejrozsáhlejšího mixu titulů - od krásné literatury přes autobiografie, odborné publikace, jazykové a marketingové učebnice až k tématickým řadám - sama o sobě již nestačí.

Mnoho knihkupců proto zákazníkům běžně nabízí různé nadstandardy: někde vsadili na zajímavé doprovodné služby, jako jsou například kavárny v objektech knihkupectví, jinde pořádají časté autogramiády apod. My se pokoušíme zákazníka oslovit nízkými cenami knih, hudebních CD a CD-ROMů, a to v kvalitním sortimentu. V současné době začíná být cítit ona pověstná předvánoční nákupní horečka, byť je zatím ještě v plenkách. Během několika příštích týdnů lze nicméně očekávat hlavní nápor zákazníků. Předpokládám, že se pod stromeček opět bude, jako každý rok, prodávat doslova vše z knižní nabídky.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče