TVÁŘ TÝDNE

03. listopadu 2003, 00:00 - (dob)
03. listopadu 2003, 00:00

Knižní trh nabral v posledních letech nebývalou dynamiku. Uspět v kvalitní konkurenci není jednoduché, k prosperitě vede pouze komplexní obchodní a vydavatelská politika a ještě "něco navíc". Nabídka sestavená z co nejrozsáhlejšího mixu titulů - od krásné literatury přes autobiografie, odborné publikace, jazykové a marketingové učebnice až k tématickým řadám - sama o sobě již nestačí.

Mnoho knihkupců proto zákazníkům běžně nabízí různé nadstandardy: někde vsadili na zajímavé doprovodné služby, jako jsou například kavárny v objektech knihkupectví, jinde pořádají časté autogramiády apod. My se pokoušíme zákazníka oslovit nízkými cenami knih, hudebních CD a CD-ROMů, a to v kvalitním sortimentu. V současné době začíná být cítit ona pověstná předvánoční nákupní horečka, byť je zatím ještě v plenkách. Během několika příštích týdnů lze nicméně očekávat hlavní nápor zákazníků. Předpokládám, že se pod stromeček opět bude, jako každý rok, prodávat doslova vše z knižní nabídky.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče