Knižní trh nabral v posledních letech nebývalou dynamiku. Uspět v kvalitní konkurenci není jednoduché, k prosperitě vede pouze komplexní obchodní a vydavatelská politika a ještě "něco navíc". Nabídka sestavená z co nejrozsáhlejšího mixu titulů - od krásné literatury přes autobiografie, odborné publikace, jazykové a marketingové učebnice až k tématickým řadám - sama o sobě již nestačí.
Mnoho knihkupců proto zákazníkům běžně nabízí různé nadstandardy: někde vsadili na zajímavé doprovodné služby, jako jsou například kavárny v objektech knihkupectví, jinde pořádají časté autogramiády apod. My se pokoušíme zákazníka oslovit nízkými cenami knih, hudebních CD a CD-ROMů, a to v kvalitním sortimentu. V současné době začíná být cítit ona pověstná předvánoční nákupní horečka, byť je zatím ještě v plenkách. Během několika příštích týdnů lze nicméně očekávat hlavní nápor zákazníků. Předpokládám, že se pod stromeček opět bude, jako každý rok, prodávat doslova vše z knižní nabídky.