TVÁŘ TÝDNE

03. listopadu 2003, 00:00 - (dob)
03. listopadu 2003, 00:00

Knižní trh nabral v posledních letech nebývalou dynamiku. Uspět v kvalitní konkurenci není jednoduché, k prosperitě vede pouze komplexní obchodní a vydavatelská politika a ještě "něco navíc". Nabídka sestavená z co nejrozsáhlejšího mixu titulů - od krásné literatury přes autobiografie, odborné publikace, jazykové a marketingové učebnice až k tématickým řadám - sama o sobě již nestačí.

Mnoho knihkupců proto zákazníkům běžně nabízí různé nadstandardy: někde vsadili na zajímavé doprovodné služby, jako jsou například kavárny v objektech knihkupectví, jinde pořádají časté autogramiády apod. My se pokoušíme zákazníka oslovit nízkými cenami knih, hudebních CD a CD-ROMů, a to v kvalitním sortimentu. V současné době začíná být cítit ona pověstná předvánoční nákupní horečka, byť je zatím ještě v plenkách. Během několika příštích týdnů lze nicméně očekávat hlavní nápor zákazníků. Předpokládám, že se pod stromeček opět bude, jako každý rok, prodávat doslova vše z knižní nabídky.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče