TV shopping má velkou perspektivu

20. září 2004, 00:00 - admin
20. září 2004, 00:00

N akupování prostřednictvím televize, tzv. TV shopping, se má v Evropě do roku 2008 téměř zdvojnásobit na 8,8 miliardy eur, protože stále více domácností využívá služeb digitální televize. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila výzkumná společnost Screen Digest a fond Goldmedia.

Největšími zájemci o nákupy zboží a cestovních služeb prostřednictvím televize či utrácení peněz v televizních soutěžích mají být Britové. Druhé a třetí místo nejspíš zaujmou Němci a Francouzi Digitální televize má být do roku 2008 k dispozici ve 40 procentech evropských domácností. V loňském roce byla digitální televize pouze v 18,5 procenta domácností.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít