TV shopping má velkou perspektivu

20. září 2004, 00:00 - admin
20. září 2004, 00:00

N akupování prostřednictvím televize, tzv. TV shopping, se má v Evropě do roku 2008 téměř zdvojnásobit na 8,8 miliardy eur, protože stále více domácností využívá služeb digitální televize. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila výzkumná společnost Screen Digest a fond Goldmedia.

Největšími zájemci o nákupy zboží a cestovních služeb prostřednictvím televize či utrácení peněz v televizních soutěžích mají být Britové. Druhé a třetí místo nejspíš zaujmou Němci a Francouzi Digitální televize má být do roku 2008 k dispozici ve 40 procentech evropských domácností. V loňském roce byla digitální televize pouze v 18,5 procenta domácností.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Opět na scéně. Umělý benzín má zachránit spalovací motory
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry. Překvapením nebude ani jedna
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Technologie
Konsolidujte těžbu! Asus vyrobil pro kryptokopy monstrózní desku s 19 sloty PCI Express
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít