TV shopping má velkou perspektivu

20. září 2004, 00:00 - admin
20. září 2004, 00:00

N akupování prostřednictvím televize, tzv. TV shopping, se má v Evropě do roku 2008 téměř zdvojnásobit na 8,8 miliardy eur, protože stále více domácností využívá služeb digitální televize. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila výzkumná společnost Screen Digest a fond Goldmedia.

Největšími zájemci o nákupy zboží a cestovních služeb prostřednictvím televize či utrácení peněz v televizních soutěžích mají být Britové. Druhé a třetí místo nejspíš zaujmou Němci a Francouzi Digitální televize má být do roku 2008 k dispozici ve 40 procentech evropských domácností. V loňském roce byla digitální televize pouze v 18,5 procenta domácností.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče