TV shopping má velkou perspektivu

20. září 2004, 00:00 - admin
20. září 2004, 00:00

N akupování prostřednictvím televize, tzv. TV shopping, se má v Evropě do roku 2008 téměř zdvojnásobit na 8,8 miliardy eur, protože stále více domácností využívá služeb digitální televize. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila výzkumná společnost Screen Digest a fond Goldmedia.

Největšími zájemci o nákupy zboží a cestovních služeb prostřednictvím televize či utrácení peněz v televizních soutěžích mají být Britové. Druhé a třetí místo nejspíš zaujmou Němci a Francouzi Digitální televize má být do roku 2008 k dispozici ve 40 procentech evropských domácností. V loňském roce byla digitální televize pouze v 18,5 procenta domácností.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít