Turistický web navštívilo 30 tisíc lidí

10. září 2007, 00:00 - admin
10. září 2007, 00:00

Kampaň na turistický web východních Čech, který má zvýšit zájem turistů o region, přilákala na stránky www.vychodnicechy. info 30 000 návštěvníků. „Chtěli jsme nejen upoutat na turistický web, ale také si nově vyzkoušet marketingové metody jak změnit nálepku kraje, který je stále označovaný za nejméně navštěvovaný v republice,“ řekl krajský radní pro cestovní ruch Miloslav Macela.

Letošní kampaň stála dva miliony korun a zaplatila ji Evropská unie. „V příštích letech chce kraj prostřednictvím Unie utratit za propagaci kraje desítky milionů korun,“ uvedl Macela. „Věřím, že naše projekty budou tak dobré, že v žádostech uspějeme,“ dodal.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče