Turistický web navštívilo 30 tisíc lidí

10. září 2007, 00:00 - admin
10. září 2007, 00:00

Kampaň na turistický web východních Čech, který má zvýšit zájem turistů o region, přilákala na stránky www.vychodnicechy. info 30 000 návštěvníků. „Chtěli jsme nejen upoutat na turistický web, ale také si nově vyzkoušet marketingové metody jak změnit nálepku kraje, který je stále označovaný za nejméně navštěvovaný v republice,“ řekl krajský radní pro cestovní ruch Miloslav Macela.

Letošní kampaň stála dva miliony korun a zaplatila ji Evropská unie. „V příštích letech chce kraj prostřednictvím Unie utratit za propagaci kraje desítky milionů korun,“ uvedl Macela. „Věřím, že naše projekty budou tak dobré, že v žádostech uspějeme,“ dodal.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ocitli jste se v cizině bez peněz? Banka pomůže, ale ne zadarmo
Nezdravé české zdravotnictví I: 4 důvody, proč odcházejí čeští lékaři do zahraničí?
Právník se slevou anebo rovnou zdarma? Víme, kde ho sehnat
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
Auta
Audi radikálně mění číselné značení modelů. Bude v tom…
Opět na scéně. Umělý benzín má zachránit spalovací motory
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry. Překvapením nebude ani jedna
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Technologie
SpaceX představuje vlastní skafandr. V tomhle se bude létat na ISS
Desky pro procesory Intel Coffee Lake se začaly objevovat, unikl seznam prvních modelů
Vylepšený NaSvah.cz vám poradí, kde si zalyžovat i v létě
Samsung představil Galaxy Note8. Posouvá laťku technické vyspělosti, ale i ceny
Konsolidujte těžbu! Asus vyrobil pro kryptokopy monstrózní desku s 19 sloty PCI Express
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít