Turistický web navštívilo 30 tisíc lidí

10. září 2007, 00:00 - admin
10. září 2007, 00:00

Kampaň na turistický web východních Čech, který má zvýšit zájem turistů o region, přilákala na stránky www.vychodnicechy. info 30 000 návštěvníků. „Chtěli jsme nejen upoutat na turistický web, ale také si nově vyzkoušet marketingové metody jak změnit nálepku kraje, který je stále označovaný za nejméně navštěvovaný v republice,“ řekl krajský radní pro cestovní ruch Miloslav Macela.

Letošní kampaň stála dva miliony korun a zaplatila ji Evropská unie. „V příštích letech chce kraj prostřednictvím Unie utratit za propagaci kraje desítky milionů korun,“ uvedl Macela. „Věřím, že naše projekty budou tak dobré, že v žádostech uspějeme,“ dodal.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Co potřebujete vědět o pojištění pro zvířata předtím, než ho založíte
Chcete přijmout brigádníka? Rady a tipy, jak na zaměstnávání brigádníků!
Až 52 600 Kč za semestr aneb poplatky za delší studium na VŠ
Auta
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se…
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Toyota oslavila 20. výročí hybridů. Vůbec poprvé zavítala do ČR také vodíková Mirai
Technologie
Tip: Hromadu užitečného softwaru za 534 dolarů můžete mít jen za 12 dolar§
Nadupaný Asus ZenFone AR byl stvořen pro virtuální realitu a nacpané peněženky
Retro ThinkPad je hotová věc a budete jej milovat, vzkazuje Lenovo
„Počítači, chci rohlík, šunku a mléko.“ Obchod Kolonial.cz testuje hlasové nákupy
Mozilla přinesla svůj bezpečný prohlížeč i na Android. Stáhněte si Firefox Focus
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít