Turistický web navštívilo 30 tisíc lidí

10. září 2007, 00:00 - admin
10. září 2007, 00:00

Kampaň na turistický web východních Čech, který má zvýšit zájem turistů o region, přilákala na stránky www.vychodnicechy. info 30 000 návštěvníků. „Chtěli jsme nejen upoutat na turistický web, ale také si nově vyzkoušet marketingové metody jak změnit nálepku kraje, který je stále označovaný za nejméně navštěvovaný v republice,“ řekl krajský radní pro cestovní ruch Miloslav Macela.

Letošní kampaň stála dva miliony korun a zaplatila ji Evropská unie. „V příštích letech chce kraj prostřednictvím Unie utratit za propagaci kraje desítky milionů korun,“ uvedl Macela. „Věřím, že naše projekty budou tak dobré, že v žádostech uspějeme,“ dodal.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Evolveo Ray 2 – moderní skříň s tvrzeným sklem za 1500 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Přenos čísla do 10 dnů a dva noví operátoři [podcast]
Při instalaci nových hlavních verzí Windows 10 se zkrátí doba, kdy zařízení nelze používat
Alza to s elektromobily myslí vážně. Přidává další modely, nabídne levnější vozy i dodávky
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít