Trojboj.

23. listopadu 2007, 13:05 - Petr Bušta
23. listopadu 2007, 13:05

Roman Šebrle & Interspar

Desetibojař Roman Šebrle, reklamní jednička mezi českými individuálními sportovci, se objevil v předvánoční kampani řetězce Interspar v bezkonkurenční (a komunikačně bezpochyby funkční) trojroli. Podle dřívějšího vyjádření Davida Trávníčka, manažera marketingové agentury SportInvest, která Šebrleho zastupuje, se atletovy příjmy z reklamy pohybují kolem patnácti milionů korun ročně. Mezi jeho partnery patří také Adidas, Zentiva či Audi.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče