Tři minuty stačí, drahoušku

12. února 2007, 00:00 - (jas)
12. února 2007, 00:00

JAROSLAV ŠMÍD, AGENTURA RYCHLÝ RANDEV Česku zatím neexistuje žádná seznamka úzce zaměřená na podnikatele. Pokud je však budeme charakterizovat jako lidi s nedostatkem času, potom by pro ně mohlo být řešením takzvané rychlé rande.Zejména v západní Evropě a ve Spojených státech je v poslední době oblíbené takzvané rychlo seznamování.

JAROSLAV ŠMÍD, AGENTURA RYCHLÝ RANDE V Česku zatím neexistuje žádná seznamka úzce zaměřená na podnikatele. Pokud je však budeme charakterizovat jako lidi s nedostatkem času, potom by pro ně mohlo být řešením takzvané rychlé rande.

Zejména v západní Evropě a ve Spojených státech je v poslední době oblíbené takzvané rychlo seznamování. V Česku je v současné době jediným provozovatelem takovéto služby Jaroslav Šmíd, majitel agentury Rychlý Rande. A o co se vlastně jedná?

Na určitý den sezve Jaroslav Šmíd prostřednictvím svých internetových stránek ženy a muže rozdělené do různých věkových kategorií do jedné pražské kavárny. Tam mají účastníci rychlého rande pouhé tři minuty na to, aby se seznámili. Potom zazní gong a dojde k prostřídání u jednotlivých stolků.

PÁR MINUT ROZHODNE

„Především vám to umožní poznat patnáct potenciálních protějšků během pouhých dvou hodin. Vyhnete se také situaci, kdy se seznámíte s někým přes internet a na domluvené rande potom přijde někdo jiný, než jste očekávali. U nás má každý na každého tři minuty, a pokud si ti dva nejsou navzájem sympatičtí, nejsou nuceni spolu strávit více než ony tři minuty,“ popisuje výhody rychlo seznamování Šmíd.

Základním principem tohoto typu seznamky podle něho je, že člověku stačí několik málo minut, aby zjistil, zda je mu protějšek sympatický či ne. „Pokud se dva účastníci shodnou na tom, že by se chtěli ještě někdy vidět, pošleme jim na sebe kontakty,“ vysvětluje podnikatel.

A jak se k podnikání v této oblasti Jaroslav Šmíd dostal? „Kamarádka se vrátila po dvou letech z Londýna, tak jsme se setkali a ona se zmínila, že byla na rychlo seznamce (anglicky speed-dating). Mě to hrozně zaujalo jako zcela nový způsob seznamování pro zaneprázdněné lidi - a že se na tom dá vydělat spousta peněz. Ve Velké Británii se za jedno setkání v přepočtu platí tisíc korun. Říkal jsem si, přijde mi tam dvacet lidí. Když to udělám jednou týdně, budu mít za měsíc osmdesát tisíc, to je paráda,“ vzpomíná na začátky před dvěma lety Šmíd. V současnosti od jednoho návštěvníka vybírá 450 korun.

SVATBA A DVĚ DĚTI MÍSTO PENĚZ

S několika svými přáteli se do toho tedy vrhl, ale brzy zjistil, že to není tak jednoduché. „Musíte například investovat spoustu peněz do reklamy. Velkou komplikaci vám může způsobit rovněž fakt, že se vám sice zaregistruje spousta lidí, ale polovina z nich to udělá pouze z legrace. A vy to setkání musíte nakonec třeba i zrušit,“ vypočítává možné problémy Šmíd. Rychlo seznamka pro něj z finančního hlediska znamená spíše investici do budoucna, ale zrodila se z ní již jedna svatba a dvě děti.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít