Trh s potřebami pro volný čas je v krizi

20. září 2004, 00:00 - JAKUB TUREK
20. září 2004, 00:00

TUZEMSKÝ ZÁSTUPCE POLSKÉHO VÝROBCE OBLEČENÍ WOLF GANG BOGDAN VAVROŠ: Po několika polských firmách podnikajících s potřebami a oblečením pro pobyt v přírodě vstupuje na český trh další značka Wolf Gang. Jaké důvody vedou Wolf Gang ke vstupu na český trh?

TUZEMSKÝ ZÁSTUPCE POLSKÉHO VÝROBCE OBLEČENÍ WOLF GANG BOGDAN VAVROŠ: Po několika polských firmách podnikajících s potřebami a oblečením pro pobyt v přírodě vstupuje na český trh další značka Wolf Gang. Jaké důvody vedou Wolf Gang ke vstupu na český trh? Po desetiletém působení na polském trhu je vstup na sousední český trh přirozeným prvkem vývoje naší firmy. Důležitou skutečností, která přispěla k tomuto kroku, se stala likvidace byrokratických a celních bariér v souvislostí s rozšířením EU. Jak hodnotíte současný stav trhu? V Polsku, podobně jako v Čechách, se trh s oblečením pro pobyt v přírodě a volný čas po období rozkvětu nachází v útlumu. Příčinu vidíme v rostoucí poptávce po lyžařském a snowboardovém vybavení a také poklesu zájmu o turistiku a aktivní formy trávení volného času. Dalším faktorem, který zavinil tento pokles zájmu zákazníků, je i zhoršená celková ekonomická situace a obavy ze zdražování v souvislosti se vstupem našich zemí do EU. Boj o klienta mezi zahraničními a tuzemskými dovozci přispěl ke vzniku situace, kdy kvalita a funkčnost výrobků stojí daleko za maloobchodní cenou. Objevily se výrobky, které v důsledku cenové války ztratily svoji funkci a zákazník má problém rozlišit nabídku outdorového segmentu od fashion, street nebo ski. Kde všude své zboží prodáváte? Jaké typy prodejen preferujete? Super a hypermarketový prodej nezaručí zákazníkům odbornou obsluhu, která je v případě našeho vybavení nezbytná. Snažíme se spolupracovat s těmi obchody, ve kterých zákazníci hledají hlavně funkční výrobky pro náročné použití a prodejní personál díky vlastním osobním zkušenostem může poradit při výběru. Čím chcete zaujmout, když v batozích a oblečení panuje na trhu v ČR obrovská konkurence? Kvalitní a promyšlené výrobky se budou prodávat bez ohledu na přesycenost nabídky. Kdo může nabídnout výrobek jiný než většina, učiní tak bez ohledu na konkurenci. Neplánujeme masový prodej výrobků v ČR, chtěli bychom se během 2-3 let dostat do vědomí českých zákazníků. PŘÍMÁ KONKURENCE NA ČESKÉM TRHU

Wolf Gang (Polsko)

Campus (Polsko)

Alpine Pro (Praha)

Alpisport (Příbor)

Condor (Beroun)

Hannah (Plzeň)

Husky (Praha)

Loap (Praha)

Schwarzkopf (Sušice)

Tilak (Šumperk)

WOLF GANG

Polská firma z Varšavského regionu přichází na český trh především s nepromokavými bundami, flísovými zateplovacími bundami a batohy. Její výrobky se pohybují ve střední cenové hladině. Pro orientaci: bundy stojí zákazníky 2500 až 5000 korun.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Nepovinný PES by měl podnikatelům usnadnit práci. V čem a jak?
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Auta
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery?…
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Toyota má nový program na úpravu svých vozů. Sportovní může být třeba i Prius
Technologie
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
HEIF podporují Dropbox a Google Photos, zato OneDrive (a Windows 10) nikoli
Člověk převlečený za sedadlo? Ito je při vývoji autonomních vozů potřeba
Změřte si rychlost internetu
Google nakonec koupí jen část HTC. Na Tchaj-wan za to pošle 1,1 miliardy dolarů
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít