Tradiční televizní vysílání ztrácí své diváky

08. září 2011, 16:32 - Profit, TZ
08. září 2011, 16:32

Tradiční médium v podobě televizního vysílání zvolna ustupuje novým technologiím přenosu obrazu a zvuku po internetu. Lidé tak tráví o něco méně času sledováním tradičního televizního vysílání, naopak stále více narůstá sledování internetového streamovaného televizního obsahu. Vyplývá to z výsledků každoroční studie "TV & Video Consumer Trend Report 2011" společnosti Ericsson.

Foto: Profimedia.cz

Z celkového počtu respondentů vypovědělo 44 procent, že sleduje internetové televizní pořady více než jednou týdně, a 80 procent respondentů sdělilo, že sleduje tradiční televizní vysílání více než jednou týdně. Při výzkumu bylo provedeno celkem 22 kvalitativních a 13 000 kvantitativních rozhovorů, které reprezentují téměř 400 milionů spotřebitelů.

Sledování streamovaného televizního obsahu je stále oblíbenější, nicméně sledování tradičního vysílání zůstává i nadále nejrozšířenějším způsobem sledování televize. Je ale vidět trend naznačující potřebu mít k dispozici jak tradiční televizní obsah, tak in ten streamovaný. Sledování televize a videa není negativně ovlivněno internetem v podobné míře jako tisk; jednoduše sledujeme televizi mnohem více způsoby než dříve,“ shrnul výsledky studie Senior Advisor Ericssonu Anders Erlandsson.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče