Tradiční televizní vysílání ztrácí své diváky

08. září 2011, 16:32 - Profit, TZ
08. září 2011, 16:32

Tradiční médium v podobě televizního vysílání zvolna ustupuje novým technologiím přenosu obrazu a zvuku po internetu. Lidé tak tráví o něco méně času sledováním tradičního televizního vysílání, naopak stále více narůstá sledování internetového streamovaného televizního obsahu. Vyplývá to z výsledků každoroční studie "TV & Video Consumer Trend Report 2011" společnosti Ericsson.

Foto: Profimedia.cz

Z celkového počtu respondentů vypovědělo 44 procent, že sleduje internetové televizní pořady více než jednou týdně, a 80 procent respondentů sdělilo, že sleduje tradiční televizní vysílání více než jednou týdně. Při výzkumu bylo provedeno celkem 22 kvalitativních a 13 000 kvantitativních rozhovorů, které reprezentují téměř 400 milionů spotřebitelů.

Sledování streamovaného televizního obsahu je stále oblíbenější, nicméně sledování tradičního vysílání zůstává i nadále nejrozšířenějším způsobem sledování televize. Je ale vidět trend naznačující potřebu mít k dispozici jak tradiční televizní obsah, tak in ten streamovaný. Sledování televize a videa není negativně ovlivněno internetem v podobné míře jako tisk; jednoduše sledujeme televizi mnohem více způsoby než dříve,“ shrnul výsledky studie Senior Advisor Ericssonu Anders Erlandsson.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít