Toyoty mezi spotřebitely v USA propadly

18. června 2010, 13:28 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
18. června 2010, 13:28

Ze studie společnosti J.D. Power and Associates, která se každoročně zaměřuje na zákaznické hodnocení kvality automobilových značek, vyplývá, že americké značky letos poprvé překonaly automobily dovezené ze zahraničí.

Autor: Toyota

Stalo se tak poprvé za 24 let, kdy je studie prováděna. Důvodem je jednoznačně pokles důvěry ve vozy automobilky Toyota. Ta totiž tvořila nezanedbatelnou část trhu v USA a její propad se tak odsrazil i na preferencích zákazníků, kteří začínají vyhledávat domácí vozy.

J.D. Power sestavuje žebříček na základě průzkumu mezi majiteli nových aut, za prvních 90 dní jejich používání.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče