Toyoty mezi spotřebitely v USA propadly

18. června 2010, 13:28 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
18. června 2010, 13:28

Ze studie společnosti J.D. Power and Associates, která se každoročně zaměřuje na zákaznické hodnocení kvality automobilových značek, vyplývá, že americké značky letos poprvé překonaly automobily dovezené ze zahraničí.

Autor: Toyota

Stalo se tak poprvé za 24 let, kdy je studie prováděna. Důvodem je jednoznačně pokles důvěry ve vozy automobilky Toyota. Ta totiž tvořila nezanedbatelnou část trhu v USA a její propad se tak odsrazil i na preferencích zákazníků, kteří začínají vyhledávat domácí vozy.

J.D. Power sestavuje žebříček na základě průzkumu mezi majiteli nových aut, za prvních 90 dní jejich používání.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče