Top 100 českých značek

27. května 2012, 11:00 - Robert Šimek
27. května 2012, 11:00

Žebříčku nejcennějších světových značek vládne už druhý rok Apple. Jak je to ale v Česku? PROFIT vám přináší exkluzivní žebříček nejhodnotnějších českých značek, ze kterého se to dozvíte.

 

Foto: PROFIT

Schválně, zavřete oči a myslete na české značky. Které se vám vybaví? Určitě Škoda Auto, ČEZ, Seznam, pánům pochopitelně také Pilsner Urquell nebo Budweiser. Je to náhoda? Rozhodně ne, tyto značky mají totiž v českých luzích a hájích prokazatelně nejsilnější zvuk. U některých je to díky dlouholeté tradici, u jiných hraje roli reklama nebo denní užívání (či požívání).

Oficiální žebříček nejhodnotnějších českých značek dosud neexistoval. Zatímco ve světě je několik společností, které se baví sestavováním podobných tabulek, u nás se o to zatím nikdo pořádně nepokusil. Až doteď. PROFIT porovnal řadu marketingových, reklamních a finančních kritérií, na jejichž základě dal dohromady unikátní přehled českých značek, které patří k opravdovému rodinnému stříbru.

Kdo se umístil na špičce?

Kdo naopak prohrál?

Proč by se měli zamyslet hlavně v Karlových Varech a Humpolci?

A kam zmizel Baťa?

Odpovědi na tyto a další otázky se dozvíte v pondělním čísle týdeníku PROFIT.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče