Toledo může mít za příplatek přepážku

21. února 2005, 00:00 - (eha)
21. února 2005, 00:00

AUTO K PODNIKÁNÍPo nedávném představení modelu Seat Altea ve verzi NI, která podnikatelům umožňuje odpočet 19 % DPH z ceny vozu, se ve stejné úpravě objevuje i sesterský model Toledo.Vůz nabízí komfortní cestování čtyřem osobám a ještě více prostoru pro náklad.

Proti zrezivění poskytuje Seat dvanáctiletou záruku.

AUTO K PODNIKÁNÍ Po nedávném představení modelu Seat Altea ve verzi NI, která podnikatelům umožňuje odpočet 19 % DPH z ceny vozu, se ve stejné úpravě objevuje i sesterský model Toledo. Vůz nabízí komfortní cestování čtyřem osobám a ještě více prostoru pro náklad. Základní model, poháněný zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 75 kilowattů, stojí (bez DPH) 429 580 korun. Verze s turbodieselem 1.9 (77 kilowattů) lze pořídit od 480 tisíc korun. Toledo ve verzi NI se na první pohled v ničem neliší od „normálních“ osobních verzí své řady. Zásadním rozdílem je pevná přepážka, namontovaná za dvojicí zadních sedadel, oddělující bezpečně interiér vozu od prostoru pro náklad. V přepážce, která se dodává za příplatek 17 900 korun (bez DPH), je praktické vyklápěcí okénko kryjící průvlak do prostoru pro cestující, takže v případě potřeby lze ve voze přepravovat i dlouhé předměty. Díky mřížování v horní části přepážky se řidič nemusí obávat zhoršeného výhledu dozadu. Při délce necelých 450 centimetrů, šířce 177 cm a výšce 157 cm nabízí Toledo NI poměrně prostorný interiér, což je zásluha především dlouhého rozvoru a téměř jedno-prostorové koncepce karoserie. Nákladový prostor, jehož ložná plocha je dlouhá více než jeden metr, je horizontálně rozdělený vyjímatelným krytem na dvě „patra“. Základní objem nákladového prostoru (při využití volného místa až po krycí plato) činí 500 litrů. Zájemci o vůz mohou volit ze dvou zážehových a dvou vznětových motorů, přičemž čtyřválce 1.6 a 1.9 TDI jsou standardně vybaveny pětistupňovými manuálními převodovkami, výkonnější agregáty 2.0 TDI a 2.0 FSI se dodávají ve spojení s šestistupňovými manuálními převodovkami. Do standardní výbavy všech verzí patří například protiblokovací systém brzd ABS, protiprokluzové zařízení TCS, dvojice čelních, bočních a průběžných hlavových air-bagů, bezpečnostní uchycení pedálů nebo tříbodové samonavíjecí bezpečnostní pásy u všech sedadel (vpředu s pyrotechnickými předpínači a omezovači napětí v pásech). Zákazníci si mohou navíc objednat také stabilizační systém ESP spojený s brzdovým asistentem EBA. Toledo N l má být pro podnikatele dlouhodobou výhodnou investicí a tomu odpovídá i jeho ochrana proti korozi, díky které může výrobce na tento model poskytovat dvanáctiletou záruku proti prorezivění.« Čím vyniká

Výhodou Toleda N1 je schopnost tahat i poměrně těžké přívěsy - podle zvoleného motoru a výbavy může řidič za vůz připojit bržděný přívěs o hmotnosti až 1400 kilogramů.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Fiat slaví už podruhé 60. narozeniny modelu 500. Tentokrát…
Totálka do šrotu? Kdepak. Z těchto vraků dělají v Rusku zánovní ojetiny
Pouštní supersport Zarooq SandRacer 500 GT jde do výroby. Stojí přes 10 milionů
Galerie: Range Rover nafocený na nejhezčích místech Severní Ameriky. Pokochejte se
BMW chystá ostré SUV X3 M jako soupeře pro Porsche Macan Turbo
Technologie
Intel uvádí první disk s 64vrstvou NAND, SSD 545s. Slibuje vysoký výkon i ve velké zátěži
Intel Core i5-7400: jak si vede čtyřjádrový Kaby Lake za 5 tisíc? (uživatelská recenze)
Levné telefony budou výkonnější a déle vydrží. Díky Snapdragonu 450
iPhone slaví 10 let. Na svět přišel bez MMS, Javy, Flashe, GPS i videa
Potvrzeno: Samsung chystá duální foťák a okopíruje přitom princip od Huawei
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít