Toledo může mít za příplatek přepážku

21. února 2005, 00:00 - (eha)
21. února 2005, 00:00

AUTO K PODNIKÁNÍPo nedávném představení modelu Seat Altea ve verzi NI, která podnikatelům umožňuje odpočet 19 % DPH z ceny vozu, se ve stejné úpravě objevuje i sesterský model Toledo.Vůz nabízí komfortní cestování čtyřem osobám a ještě více prostoru pro náklad.

Proti zrezivění poskytuje Seat dvanáctiletou záruku.

AUTO K PODNIKÁNÍ Po nedávném představení modelu Seat Altea ve verzi NI, která podnikatelům umožňuje odpočet 19 % DPH z ceny vozu, se ve stejné úpravě objevuje i sesterský model Toledo. Vůz nabízí komfortní cestování čtyřem osobám a ještě více prostoru pro náklad. Základní model, poháněný zážehovou šestnáctistovkou o výkonu 75 kilowattů, stojí (bez DPH) 429 580 korun. Verze s turbodieselem 1.9 (77 kilowattů) lze pořídit od 480 tisíc korun. Toledo ve verzi NI se na první pohled v ničem neliší od „normálních“ osobních verzí své řady. Zásadním rozdílem je pevná přepážka, namontovaná za dvojicí zadních sedadel, oddělující bezpečně interiér vozu od prostoru pro náklad. V přepážce, která se dodává za příplatek 17 900 korun (bez DPH), je praktické vyklápěcí okénko kryjící průvlak do prostoru pro cestující, takže v případě potřeby lze ve voze přepravovat i dlouhé předměty. Díky mřížování v horní části přepážky se řidič nemusí obávat zhoršeného výhledu dozadu. Při délce necelých 450 centimetrů, šířce 177 cm a výšce 157 cm nabízí Toledo NI poměrně prostorný interiér, což je zásluha především dlouhého rozvoru a téměř jedno-prostorové koncepce karoserie. Nákladový prostor, jehož ložná plocha je dlouhá více než jeden metr, je horizontálně rozdělený vyjímatelným krytem na dvě „patra“. Základní objem nákladového prostoru (při využití volného místa až po krycí plato) činí 500 litrů. Zájemci o vůz mohou volit ze dvou zážehových a dvou vznětových motorů, přičemž čtyřválce 1.6 a 1.9 TDI jsou standardně vybaveny pětistupňovými manuálními převodovkami, výkonnější agregáty 2.0 TDI a 2.0 FSI se dodávají ve spojení s šestistupňovými manuálními převodovkami. Do standardní výbavy všech verzí patří například protiblokovací systém brzd ABS, protiprokluzové zařízení TCS, dvojice čelních, bočních a průběžných hlavových air-bagů, bezpečnostní uchycení pedálů nebo tříbodové samonavíjecí bezpečnostní pásy u všech sedadel (vpředu s pyrotechnickými předpínači a omezovači napětí v pásech). Zákazníci si mohou navíc objednat také stabilizační systém ESP spojený s brzdovým asistentem EBA. Toledo N l má být pro podnikatele dlouhodobou výhodnou investicí a tomu odpovídá i jeho ochrana proti korozi, díky které může výrobce na tento model poskytovat dvanáctiletou záruku proti prorezivění.« Čím vyniká

Výhodou Toleda N1 je schopnost tahat i poměrně těžké přívěsy - podle zvoleného motoru a výbavy může řidič za vůz připojit bržděný přívěs o hmotnosti až 1400 kilogramů.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče