Tištěná přání krizi přežila

05. ledna 2010, 13:00 - Jiří Němeček
05. ledna 2010, 13:00

I když většina domácích firem letos kvůli krizi omezila své marketingové projekty, vánoční přání a oblíbená „péefka“ obchodním partnerům u většiny malých a středních společností úspory přežila.

Autor: Martin Siebert

Proti předcházejícím letům je ale znát výrazný posun k posílání novoročních přání elektronickou formou. Je totiž nejen jednodušší, ale také jasně levnější. Často má také sloužit pro připomenutí, že firma ještě pořád existuje a partneři s ní mohou počítat. „Na druhou stranu papírové přání vyjadřuje skutečný osobní zájem a je znakem určitého ocenění obchodního partnera,“ poukazuje na výhody klasického psaní specialista na obchodní etiku Jan Koutský.

Anketa Profitu: Rozesílali jste obchodním partnerům vánoční a novoroční přání?

TIŠTĚNÁ

Martin Zaremba majitel RK Sting

Ale i když jsme jich natiskli hodně, nestačilo to a část jsme museli pozdravit e-mailem.

TIŠTĚNÁ

Ladislav Falbr spolumajitel Snacker

Posílání takových přání je přínosné k udržení dobrých vztahů s odběrateli.

E-MAILEM

Ladislav Mareš spolumajitel Elmarco

Jdeme s dobou, PF jsme letos rozesílali e-mailem.

TIŠTĚNÁ

Jaroslav Tamchyna prezident Franchise Clubu

Už pravidelně oba způsoby kombinuji. Členové ale zásadně dostávají klasická přání.

E-MAILEM

Martin Šampalík spolumajitel The Pub

Šetříme, takže novoročenky rozesíláme partnerům elektronicky.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče