Tesla

29. května 2008, 20:51 - David Kasl
29. května 2008, 20:51

Nové logo

Společnost Tesla minulý týden představila nové logo. Změna korporátní identity souvisí s cílem česko-irské investiční skupiny Kilcullen Kapital Partners, která loni v prosinci koupila 97 procent akcií firmy. „Tesla je známá po celém světě, hodnota její značky ale zdaleka nedosahuje svého potenciálu; mohla by překonat i Škodu,“ věří výkonný ředitel Kilcullenu Enda O’Coineen. V novém logu chybí šesticípá hvězdička nad amplitudou, zachován zůstal logotyp písma. „Značka má svou historii, její výrobky byly vždy spojovány s kvalitou a spolehlivostí,“ vysvětluje generální ředitel Tesly Martin Stachník dovětek „trusted by generations“, který logo nově doplňuje. Tesla má nyní pět divizí (vysílací technika, vojenské telekomunikační technologie, vodárenská zařízení, strojírenství a zahraniční obchod). Značku Tesla firma poskytuje prostřednictvím licencí 21 společnostem. „Matka Tesel“ zaměstnává 400 lidí, loni skončila hospodaření se ziskem 150 milionů při 1,1 miliardy korun obratu.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče