Tesla

29. května 2008, 20:51 - David Kasl
29. května 2008, 20:51

Nové logo

Společnost Tesla minulý týden představila nové logo. Změna korporátní identity souvisí s cílem česko-irské investiční skupiny Kilcullen Kapital Partners, která loni v prosinci koupila 97 procent akcií firmy. „Tesla je známá po celém světě, hodnota její značky ale zdaleka nedosahuje svého potenciálu; mohla by překonat i Škodu,“ věří výkonný ředitel Kilcullenu Enda O’Coineen. V novém logu chybí šesticípá hvězdička nad amplitudou, zachován zůstal logotyp písma. „Značka má svou historii, její výrobky byly vždy spojovány s kvalitou a spolehlivostí,“ vysvětluje generální ředitel Tesly Martin Stachník dovětek „trusted by generations“, který logo nově doplňuje. Tesla má nyní pět divizí (vysílací technika, vojenské telekomunikační technologie, vodárenská zařízení, strojírenství a zahraniční obchod). Značku Tesla firma poskytuje prostřednictvím licencí 21 společnostem. „Matka Tesel“ zaměstnává 400 lidí, loni skončila hospodaření se ziskem 150 milionů při 1,1 miliardy korun obratu.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče