Tesco odmění věrné zákazníky

06. září 2010, 02:00 - Anna Janečková
06. září 2010, 02:00

Řetězec obchodních domů Tesco přichází s věrnostním programem Clubcard. Česká republika se tak stala již jedenáctou zemí světa, kde bude tento systém platit.

Autor: Fleishman-Hillard

Zákazníci společnosti Tesco budou díky programu odměněni hned dvakrát: jednak prostřednictvím peněžních poukázek na běžné nákupy, jednak formou slevových kuponů na zboží, které nejčastěji nakupují. Věrnostní program představil koncem srpna veřejnosti ředitel marketingu společnosti Tesco Michal Štádler (druhý zleva).

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče