Terminál chce přilákat byznysmeny

13. března 2006, 00:00 - ERICH HANDL, Frankfurt
13. března 2006, 00:00

LUFTHANSA Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal. Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky.

LUFTHANSA

Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal.

Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky. Jeho cílem je zbavit podnikatele a manažery nutnosti tlačit se před přepážkami v odbavovací hale a nabídnout jim mnohem pohodlnější servis. Lufthansa vybudovala ve zvláštním objektu speciální terminál pro pasažéry první třídy, kde odpadají běžné odbavovací procedury.

V čem spočívá kouzlo First Class terminal? Pasažér se především nejde tlačit s davy lidí do odbavovací haly, ale v klidu přijíždí svojí limuzínou k terminálu. Přímo u vozu si obsluha převezme zavazadla, pasažér přechází přímo do takzvaného lounge. Tedy samozřejmě přes rentgen, ten se v dnešní době nedá obejít. Za branou rentgenu už si ale cestujícího přebírají hostesky Lufthansy a uvádí jej do luxusní čekárny s vybranými jídly a nápoji.

„Chceme aby cestující první třídy měli podobný komfort, jaký mají pasažéři malých privátních tryskových letadel,“ říká člen představenstva Lufthansy Wolfgang Mayrhuber.

First Class Terminal je poměrně velký, jeho plocha zaujímá více než 6000 metrů čtverečních. Každý z čekajících zde má k dispozici osobní asistentku nebo asistenta, separátní pokoje pro odpočinek, samozřejmostí jsou telefony a možnost připojení na internet. Nechybějí ani luxusní koupelny s velkými vanami. A největší atrakcí je pochopitelně restaurace, kde kuchaři připravují před zraky hostů sezonní jídla.

A jak se nastupuje do letadla? Těsně před odletem vyzvedne pasažéra livrejovaný řidič, posadí jej do Mercedesu-Benz třídy S nebo Porsche Cayenne a odveze ho přímo ke schůdkám letadla. Tedy opět žádné mačkání se s ostatními cestovateli.

Do terminálu se ale jen tak někdo nedostane. Je určen skutečně jen pro majitele letenek první třídy, kdo má jen byznys třídu, k luxusu se nedostane. Anebo člověk musí mít „vylítané“ bonusové body v programu „Miles & More“. 

I V MNICHOVĚ

Podobný terminál, jako je ve Frankfurtu, hodlá Lufthansa otevřít také v Mnichově. A služby společnosti pro exkluzivní pasažéry bude prý možné využívat i mimo Německo. Mají spočívat ve službě „osobní asistence“ pracovníků Lufthansy před odletem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Jak napsat správně CV, aby vás pozvali na pohovor
Jak přijímat a posílat balíky do zahraničí aneb kdy se platí DPH a clo?
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Auta
BMW Z4 Concept byl neoficiálně odhalen těsně před premiérou…
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští rok dorazí také do Evropy
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Technologie
Další pohroma v cenách grafických karet na obzoru. GDDR5 tento měsíc zdražila o 30 %
Bitcoin přišel o rekord. Kryptoměnou Ethereum už proudí více transakcí
ČTÚ chce regulovat. Zjistil, že si mobilní operátoři málo konkurují
AMD vydalo speciální ovladač pro horníky. Zrychluje těžbu Etherea na Radeonech
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít