Terminál chce přilákat byznysmeny

13. března 2006, 00:00 - ERICH HANDL, Frankfurt
13. března 2006, 00:00

LUFTHANSA Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal. Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky.

LUFTHANSA

Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal.

Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky. Jeho cílem je zbavit podnikatele a manažery nutnosti tlačit se před přepážkami v odbavovací hale a nabídnout jim mnohem pohodlnější servis. Lufthansa vybudovala ve zvláštním objektu speciální terminál pro pasažéry první třídy, kde odpadají běžné odbavovací procedury.

V čem spočívá kouzlo First Class terminal? Pasažér se především nejde tlačit s davy lidí do odbavovací haly, ale v klidu přijíždí svojí limuzínou k terminálu. Přímo u vozu si obsluha převezme zavazadla, pasažér přechází přímo do takzvaného lounge. Tedy samozřejmě přes rentgen, ten se v dnešní době nedá obejít. Za branou rentgenu už si ale cestujícího přebírají hostesky Lufthansy a uvádí jej do luxusní čekárny s vybranými jídly a nápoji.

„Chceme aby cestující první třídy měli podobný komfort, jaký mají pasažéři malých privátních tryskových letadel,“ říká člen představenstva Lufthansy Wolfgang Mayrhuber.

First Class Terminal je poměrně velký, jeho plocha zaujímá více než 6000 metrů čtverečních. Každý z čekajících zde má k dispozici osobní asistentku nebo asistenta, separátní pokoje pro odpočinek, samozřejmostí jsou telefony a možnost připojení na internet. Nechybějí ani luxusní koupelny s velkými vanami. A největší atrakcí je pochopitelně restaurace, kde kuchaři připravují před zraky hostů sezonní jídla.

A jak se nastupuje do letadla? Těsně před odletem vyzvedne pasažéra livrejovaný řidič, posadí jej do Mercedesu-Benz třídy S nebo Porsche Cayenne a odveze ho přímo ke schůdkám letadla. Tedy opět žádné mačkání se s ostatními cestovateli.

Do terminálu se ale jen tak někdo nedostane. Je určen skutečně jen pro majitele letenek první třídy, kdo má jen byznys třídu, k luxusu se nedostane. Anebo člověk musí mít „vylítané“ bonusové body v programu „Miles & More“. 

I V MNICHOVĚ

Podobný terminál, jako je ve Frankfurtu, hodlá Lufthansa otevřít také v Mnichově. A služby společnosti pro exkluzivní pasažéry bude prý možné využívat i mimo Německo. Mají spočívat ve službě „osobní asistence“ pracovníků Lufthansy před odletem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
OneDrive rozšiřuje zálohování starších verzí na všechny typy souborů
Tip: Chtějí po vás telefonní číslo kvůli registraci? Která SIM je pro to nejlepší?
Microsoftu se daří hlavně díky Office a cloudu. Zdvojnásobil zisk
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít