Terminál chce přilákat byznysmeny

13. března 2006, 00:00 - ERICH HANDL, Frankfurt
13. března 2006, 00:00

LUFTHANSA Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal. Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky.

LUFTHANSA

Německá Lufthansa zkouší zcela nový produkt, který má přilákat byznysmeny do její první třídy. Projekt má název First Class Terminal.

Projekt First Class Terminal je speciální způsob odbavení na frankfurtském letišti, který jako by vypadl z bondovky. Jeho cílem je zbavit podnikatele a manažery nutnosti tlačit se před přepážkami v odbavovací hale a nabídnout jim mnohem pohodlnější servis. Lufthansa vybudovala ve zvláštním objektu speciální terminál pro pasažéry první třídy, kde odpadají běžné odbavovací procedury.

V čem spočívá kouzlo First Class terminal? Pasažér se především nejde tlačit s davy lidí do odbavovací haly, ale v klidu přijíždí svojí limuzínou k terminálu. Přímo u vozu si obsluha převezme zavazadla, pasažér přechází přímo do takzvaného lounge. Tedy samozřejmě přes rentgen, ten se v dnešní době nedá obejít. Za branou rentgenu už si ale cestujícího přebírají hostesky Lufthansy a uvádí jej do luxusní čekárny s vybranými jídly a nápoji.

„Chceme aby cestující první třídy měli podobný komfort, jaký mají pasažéři malých privátních tryskových letadel,“ říká člen představenstva Lufthansy Wolfgang Mayrhuber.

First Class Terminal je poměrně velký, jeho plocha zaujímá více než 6000 metrů čtverečních. Každý z čekajících zde má k dispozici osobní asistentku nebo asistenta, separátní pokoje pro odpočinek, samozřejmostí jsou telefony a možnost připojení na internet. Nechybějí ani luxusní koupelny s velkými vanami. A největší atrakcí je pochopitelně restaurace, kde kuchaři připravují před zraky hostů sezonní jídla.

A jak se nastupuje do letadla? Těsně před odletem vyzvedne pasažéra livrejovaný řidič, posadí jej do Mercedesu-Benz třídy S nebo Porsche Cayenne a odveze ho přímo ke schůdkám letadla. Tedy opět žádné mačkání se s ostatními cestovateli.

Do terminálu se ale jen tak někdo nedostane. Je určen skutečně jen pro majitele letenek první třídy, kdo má jen byznys třídu, k luxusu se nedostane. Anebo člověk musí mít „vylítané“ bonusové body v programu „Miles & More“. 

I V MNICHOVĚ

Podobný terminál, jako je ve Frankfurtu, hodlá Lufthansa otevřít také v Mnichově. A služby společnosti pro exkluzivní pasažéry bude prý možné využívat i mimo Německo. Mají spočívat ve službě „osobní asistence“ pracovníků Lufthansy před odletem.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít