Tendr na prodej reklamního času ČT má pouhé dva zájemce

06. září 2010, 13:58 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
06. září 2010, 13:58

Tendr na prodej reklamního času, který vyhlásila na začátku července Česká televize, má pouhé dva zájemce.

Autor: Martin Siebert

Kromě společnosti Media Master, která je stávajícím mediazastupitelstvím se do soutěže přihlsila ještě společnost Mediaplatform. Ta „nahradila“ společnost At Media, která se tendru původně chtěla zúčastnit. Kromě těchto dvou zmiňovaných organizací se do tendru nikdo další nepřihlásil.

Hodnota pětiletého kontraktu činí zhruba 195 milionů korun bez DPH.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče