Tendr na prodej reklamního času ČT má pouhé dva zájemce

06. září 2010, 13:58 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
06. září 2010, 13:58

Tendr na prodej reklamního času, který vyhlásila na začátku července Česká televize, má pouhé dva zájemce.

Autor: Martin Siebert

Kromě společnosti Media Master, která je stávajícím mediazastupitelstvím se do soutěže přihlsila ještě společnost Mediaplatform. Ta „nahradila“ společnost At Media, která se tendru původně chtěla zúčastnit. Kromě těchto dvou zmiňovaných organizací se do tendru nikdo další nepřihlásil.

Hodnota pětiletého kontraktu činí zhruba 195 milionů korun bez DPH.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Mazda připravuje čtyřválec se třemi turby, jedno bude elektrické
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon všech kol a jede 305 km/h
Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi
Technologie
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Virtuální realita je dostupnější. HTC Vive zlevňuje o 7000 Kč
Otázky a odpovědi: Jak vybrat pneumatiky na auto?
Google prý po dvou letech uvede další vlastní počítač
Stvořen k přetaktování. HP představilo svůj nejlepší notebook pro hráče
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít