Tendr na prodej reklamního času ČT má pouhé dva zájemce

06. září 2010, 13:58 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
06. září 2010, 13:58

Tendr na prodej reklamního času, který vyhlásila na začátku července Česká televize, má pouhé dva zájemce.

Autor: Martin Siebert

Kromě společnosti Media Master, která je stávajícím mediazastupitelstvím se do soutěže přihlsila ještě společnost Mediaplatform. Ta „nahradila“ společnost At Media, která se tendru původně chtěla zúčastnit. Kromě těchto dvou zmiňovaných organizací se do tendru nikdo další nepřihlásil.

Hodnota pětiletého kontraktu činí zhruba 195 milionů korun bez DPH.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče