Téměř krachuju

07. srpna 2006, 00:00 - admin
07. srpna 2006, 00:00

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: *Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné.

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: 

Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné. Odtud byl už jen krok k myšlence obchodovat s českou pánskou a dámskou konfekcí, zároveň smyslem tohoto nápadu bylo podpořit české firmy. Dále se nám velmi brzo podařilo navázat spolupráci s dalšími malými českými výrobci individuálních modelových kolekcí. Myšlenka zabývat se prodejem české módy se dobře ujala i mezi zákazníky, takže se nám povedlo za poměrně krátkou dobu vytvořit slušnou klientelu. Jaké zboží konkrétně nabízíte? Svým sortimentem je obchod zaměřený na elegantní společenskou módu a business módu, ale najdete u nás také zajímavé individuální modely pro volný čas. K tomu nabízíme velké množství doplňků - košile, vázanky, opasky, bižuterii. To vše v náležité kvalitě a v profesionálním vypracování, za přijatelné ceny. Které období vašeho podnikání byste označila za nejúspěšnější?

Nejlepším obdobím byl vlastně ten úplný začátek. Prodejnu jsme otevírali v březnu, takže to ani nebyl celý rok, a přesto byl nejúspěšnější. Pak už to bylo rok od roku jenom horší. 

Jaké je konkurenční prostředí na českém trhu? I v současnosti se k nám vracejí zákazníci, kteří požadují výhradně českou módu, ale děje se tak v mnohem menší míře, než tomu bylo na začátku našeho podnikání. Určitě velmi pociťujeme odliv klientely vlivem konkurence velkých nákupních řetězců a asijských stánkových prodejců, kde nejsme schopni konkurovat cenově. Dokonce se v současné době nacházíme na pokraji existence. Hrozí, že se vám nepodaří firmu udržet?**

Určitě to hrozí, hlavně pokud tomu nebudu věnovat maximum. Problém je v tom, že o nás lidé nevědí. Jistě je plno potenciálních zákazníků, kteří hledají právě českou módu, ale jednoduše nás neznají. Musíme se tedy do budoucna více zaměřit na marketing.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Cnews FM: Přenos čísla do 10 dnů a dva noví operátoři [podcast]
Při instalaci nových hlavních verzí Windows 10 se zkrátí doba, kdy zařízení nelze používat
Alza to s elektromobily myslí vážně. Přidává další modely, nabídne levnější vozy i dodávky
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít