Téměř krachuju

07. srpna 2006, 00:00 - admin
07. srpna 2006, 00:00

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: *Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné.

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: 

Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné. Odtud byl už jen krok k myšlence obchodovat s českou pánskou a dámskou konfekcí, zároveň smyslem tohoto nápadu bylo podpořit české firmy. Dále se nám velmi brzo podařilo navázat spolupráci s dalšími malými českými výrobci individuálních modelových kolekcí. Myšlenka zabývat se prodejem české módy se dobře ujala i mezi zákazníky, takže se nám povedlo za poměrně krátkou dobu vytvořit slušnou klientelu. Jaké zboží konkrétně nabízíte? Svým sortimentem je obchod zaměřený na elegantní společenskou módu a business módu, ale najdete u nás také zajímavé individuální modely pro volný čas. K tomu nabízíme velké množství doplňků - košile, vázanky, opasky, bižuterii. To vše v náležité kvalitě a v profesionálním vypracování, za přijatelné ceny. Které období vašeho podnikání byste označila za nejúspěšnější?

Nejlepším obdobím byl vlastně ten úplný začátek. Prodejnu jsme otevírali v březnu, takže to ani nebyl celý rok, a přesto byl nejúspěšnější. Pak už to bylo rok od roku jenom horší. 

Jaké je konkurenční prostředí na českém trhu? I v současnosti se k nám vracejí zákazníci, kteří požadují výhradně českou módu, ale děje se tak v mnohem menší míře, než tomu bylo na začátku našeho podnikání. Určitě velmi pociťujeme odliv klientely vlivem konkurence velkých nákupních řetězců a asijských stánkových prodejců, kde nejsme schopni konkurovat cenově. Dokonce se v současné době nacházíme na pokraji existence. Hrozí, že se vám nepodaří firmu udržet?**

Určitě to hrozí, hlavně pokud tomu nebudu věnovat maximum. Problém je v tom, že o nás lidé nevědí. Jistě je plno potenciálních zákazníků, kteří hledají právě českou módu, ale jednoduše nás neznají. Musíme se tedy do budoucna více zaměřit na marketing.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče