Téměř krachuju

07. srpna 2006, 00:00 - admin
07. srpna 2006, 00:00

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: *Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné.

LADISLAVA DOKOUPILOVÁ, MAJITELKA PRODEJNY ČESKÁ MÓDA: 

Vaše firma prodává jen českou módu, což jste si dali dokonce do názvu. Proč právě tuzemská móda? V našem podnikání jsme využili kontaktů z minulosti na některé české výrobce oděvů, například OP Prostějov, Vývoj Třešť a jiné. Odtud byl už jen krok k myšlence obchodovat s českou pánskou a dámskou konfekcí, zároveň smyslem tohoto nápadu bylo podpořit české firmy. Dále se nám velmi brzo podařilo navázat spolupráci s dalšími malými českými výrobci individuálních modelových kolekcí. Myšlenka zabývat se prodejem české módy se dobře ujala i mezi zákazníky, takže se nám povedlo za poměrně krátkou dobu vytvořit slušnou klientelu. Jaké zboží konkrétně nabízíte? Svým sortimentem je obchod zaměřený na elegantní společenskou módu a business módu, ale najdete u nás také zajímavé individuální modely pro volný čas. K tomu nabízíme velké množství doplňků - košile, vázanky, opasky, bižuterii. To vše v náležité kvalitě a v profesionálním vypracování, za přijatelné ceny. Které období vašeho podnikání byste označila za nejúspěšnější?

Nejlepším obdobím byl vlastně ten úplný začátek. Prodejnu jsme otevírali v březnu, takže to ani nebyl celý rok, a přesto byl nejúspěšnější. Pak už to bylo rok od roku jenom horší. 

Jaké je konkurenční prostředí na českém trhu? I v současnosti se k nám vracejí zákazníci, kteří požadují výhradně českou módu, ale děje se tak v mnohem menší míře, než tomu bylo na začátku našeho podnikání. Určitě velmi pociťujeme odliv klientely vlivem konkurence velkých nákupních řetězců a asijských stánkových prodejců, kde nejsme schopni konkurovat cenově. Dokonce se v současné době nacházíme na pokraji existence. Hrozí, že se vám nepodaří firmu udržet?**

Určitě to hrozí, hlavně pokud tomu nebudu věnovat maximum. Problém je v tom, že o nás lidé nevědí. Jistě je plno potenciálních zákazníků, kteří hledají právě českou módu, ale jednoduše nás neznají. Musíme se tedy do budoucna více zaměřit na marketing.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Auta
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín,…
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody zapůjčeného BMW i8
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Technologie
Historie televizorů Sony: od přistání na měsíci po deset let pokusů s OLEDem
Windows 10 již obsahuje český a slovenský hlas. Může vám předčítat text
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít