Tandem ve vedení ODS

25. listopadu 2002, 00:00 - Miroslav Macek, člen ODS
25. listopadu 2002, 00:00

komentářKdyby prosincový kongres ODS vytvořil silný tandem Nečas - Bém, bylo by to po selhání Evžena Tošenovského a následném pomnožení kandidátů "z nouze" jedno z mála rozumných řešení. Petr Nečas je dlouholetým členem vedení ODS a dlouholetým poslancem s nemalými zkušenostmi jak z poslaneckého klubu, tak ze zasedací místnosti sněmovny, zrovna tak jako z kuloárů a z mezistranických jednání.

komentář

Kdyby prosincový kongres ODS vytvořil silný tandem Nečas - Bém, bylo by to po selhání Evžena Tošenovského a následném pomnožení kandidátů „z nouze“ jedno z mála rozumných řešení. Petr Nečas je dlouholetým členem vedení ODS a dlouholetým poslancem s nemalými zkušenostmi jak z poslaneckého klubu, tak ze zasedací místnosti sněmovny, zrovna tak jako z kuloárů a z mezistranických jednání. Pavel Bém je zkušeným komunálním politikem. Petr Nečas je reprezentantem regionálním, v pražských poměrech naštěstí nezakotveným, Pavel Bém reprezentantem velkoměstským, pražským. Petr Nečas vždy bytostně tíhl ke konzervativnější části ODS, zatímco Pavel Bém je zřejmý liberál evropského střihu. Petr Nečas je reprezentantem s kořeny v minulosti ODS (aniž by mohl být jakkoliv spojován s neslavným Sinha-Bácsovským obdobím), Pavel Bém novou krví. Oba dva dokáží mediálně zapůsobit kultivovaným projevem, byť oběma (naštěstí!) chybí „grossovsky“ povrchní politický sexappeal.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ocitli jste se v cizině bez peněz? Banka pomůže, ale ne zadarmo
Nezdravé české zdravotnictví I: 4 důvody, proč odcházejí čeští lékaři do zahraničí?
Právník se slevou anebo rovnou zdarma? Víme, kde ho sehnat
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
Auta
Audi radikálně mění číselné značení modelů. Bude v tom…
Opět na scéně. Umělý benzín má zachránit spalovací motory
Opel si připravil pro Frankfurt tři světové premiéry. Překvapením nebude ani jedna
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a jede 320 km/h
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Technologie
Samsung představil Galaxy Note8. Posouvá laťku technické vyspělosti, ale i ceny
Konsolidujte těžbu! Asus vyrobil pro kryptokopy monstrózní desku s 19 sloty PCI Express
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít