Menu Zavřít

Tajná zbraň: Focus

18. 1. 2008
Autor: Euro.cz

Ford Motor Company ČR

BRAND24

Ford Motor Company ČR chce letos prodat více než patnáct tisíc osobních a lehkých užitkových aut. Kdyby se to společnosti podařilo, znamenalo by to meziroční růst o 2,5 procenta. „Plánujeme dosažení tržního podílu osmi procent proti loňským 7,5 procenta. Náš střednědobý cíl je podíl deseti procent. Věřím, že se k němu letos o kousek přiblížíme,“ říká nový generální ředitel Jan Laube.
Ford loni zvýšil prodej osobních a lehkých užitkových aut o 33 procent na 14 658 vozů, což mu zajistilo pozici největšího dovozce na českém trhu a druhé místo v pořadí dle počtu registrací za Škodou Auto. Nejprodávanějším modelem byl Fusion, následovaný dodávkou Transit a Fordem Focus.
Letos by měl udržení pozice na trhu pomoci nový focus, který automobilka představila minulé úterý. Podobně jako loňské mondeo má výrazně pozměněnou přední masku. Cena bude začínat na 416 990 korunách. Firma chce letos prodat nejméně čtvrtinu aut formou leasingu a chystá i nabídku úvěrového financování. Další novinkou by mělo být otevření devíti servisních center pro dodávky Transit.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).