T-Mobile před Vánocemi zdvojnásobil objem dat pro mobily

31. října 2011, 10:09 - Dalibor Dostál
31. října 2011, 10:09

Tradiční předvánoční boj mobilních operátorů o zákazníky pokračuje. Svoje trumfy pro období, kdy zákazníci tradičně nejvíce utrácejí, představil T-Mobile.

Foto: Profimedia.cz

Ten kromě zvýhodněných cen chytrých telefonů nebo bezplatného volání a SMS pro nové aktivace nabízí především výrazné zvýšení objemu dat (FUP) pro mobilní internet. K tomu dojde od 1. listopadu u nových zákazníků, u těch současných nejpozději do 13. listopadu 2011. „Nabídka vychází z přání a uživatelského chování našich zákazníků,“ říká Alexandra Korman, ředitelka marketingu pro rezidentní segment.

Mobilní telefony jsou stále více využívány nejenom k telefonování, ale díky nástupu chytrých mobilů stále více také ke stahování e-mailů, brouzdání  po internetu nebo sdílení fotografií na sociálních sítích. Právě proto i přes mobilní internet prochází stále více dat.

T-Mobile působí na českém trhu od roku 1996. K 30. červnu 2011 společnost obsluhovala více než 5,4 milionu mobilních zákazníků. Je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče