T-Mobile před Vánocemi zdvojnásobil objem dat pro mobily

31. října 2011, 10:09 - Dalibor Dostál
31. října 2011, 10:09

Tradiční předvánoční boj mobilních operátorů o zákazníky pokračuje. Svoje trumfy pro období, kdy zákazníci tradičně nejvíce utrácejí, představil T-Mobile.

Foto: Profimedia.cz

Ten kromě zvýhodněných cen chytrých telefonů nebo bezplatného volání a SMS pro nové aktivace nabízí především výrazné zvýšení objemu dat (FUP) pro mobilní internet. K tomu dojde od 1. listopadu u nových zákazníků, u těch současných nejpozději do 13. listopadu 2011. „Nabídka vychází z přání a uživatelského chování našich zákazníků,“ říká Alexandra Korman, ředitelka marketingu pro rezidentní segment.

Mobilní telefony jsou stále více využívány nejenom k telefonování, ale díky nástupu chytrých mobilů stále více také ke stahování e-mailů, brouzdání  po internetu nebo sdílení fotografií na sociálních sítích. Právě proto i přes mobilní internet prochází stále více dat.

T-Mobile působí na českém trhu od roku 1996. K 30. červnu 2011 společnost obsluhovala více než 5,4 milionu mobilních zákazníků. Je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče