Systém PayLo ohlásil spolupráci se Zlavy.sk, chce se stát jedničkou na slovenském trhu

20. února 2012, 12:17 - Profit, TZ
20. února 2012, 12:17

Systém PayLo začal na Slovensku fungovat ve druhé polovině roku 2011, od té doby již slovenským slevovým serverům zprostředkoval více než 700 tisíc návštěvníků. V reálu to znamená, že PayLo přivádí na slovenské slevové servery přes 10 tisíc návštěvníků denně – a každým dnem se toto číslo zvyšuje.

Foto: Profimedia.cz

 Stejně tak roste zájem jednotlivých slevových srovnávačů o spolupráci. Nově je potvrzeno, že do PayLo vstupuje srovnávač Zlavy.sk od slovenského internetového leadera Azet.sk. Připojuje se tak ke čtveřici dalších předních srovnávačů Zlava.sk, Slevin.sk, ZlavyDnes.sk a ZlateZlavy.sk, s nimiž PayLo již spolupracuje. Zároveň probíhají jednání s dalšími potenciálními partnery.

Velkou poptávku ze strany slevových serverů vyvolává především chystaná možnost oslovit český i slovenský trh pod jedním systémem. V praxi to znamená, že například slovenský slevový server bude schopen pod jedním systémem propagovat atraktivní nabídku ubytování v Tatrách i na předních českých agregátorech.

V České republice získalo PayLo pozici nejsilnějšího reklamního systému, zaměřeného na slevové nabídky, v druhé polovině roku 2011. Sdružuje více než 200 aktivních českých slevových serverů a přivádí jim přes 3 miliony návštěvníků měsíčně. Celkem už PayLo svým českým klientům zprostředkoval 20 milionů návštěvníků v hodnotě 30 miliónů korun. S hodnotou průměrně 1,3 Kč za každého přivedeného návštěvníka je PayLo zdaleka nejlevnější na trhu, navíc se může pyšnit velkým konverzním poměrem, protože 2-3% přivedených návštěvníků uskuteční na cílových stránkách nákup.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít