Šumavské hotely mohou získat značku kvality

21. ledna 2008, 00:00 - Jiří Němeček
21. ledna 2008, 00:00

Po originálních domácích výrobcích, které vznikají na Šumavě, mohou nyní nově při dodržení určitých pravidel získat marketingovou značku Šumava – originální produkt také šumavské hospody, kempy, hotely či penziony. Značka zaručuje kvalitu služeb i to, že zařízení je svým provozem šetrné k životnímu prostředí. „Provozovatelé služeb, které tyto podmínky splňují, mohou o značku žádat od začátku roku,“ říká Iva Dyková z Regionálního environmentálního centra ČR.

Značka hostům garantuje kromě kvality a ekologické šetrnosti zejména to, že zařízení poskytuje vždy něco navíc. Turisté by zde měli najít například aktuální informace o regionu, místní gastronomické speciality, tradiční šumavský vzhled budovy nebo doplňkové aktivity, jako jsou třeba výlety s výkladem, vyjížďky na koních a podobně.

„Například veřejné restaurační zařízení by mělo mít na jídelníčku minimálně tři starošumavská jídla, ubytovací zařízení s polopenzí by mělo hostům nabídnout starošumavské jídlo alespoň jeden den v týdnu,“ doplňuje Kateřina Vlášková z Regionální rozvojové agentury Šumava.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít