Student Agency slaví

11. října 2010, 18:18 - kmb, Student Agency
11. října 2010, 18:18

Důvodem je fakt, že za první sezonu fungování portálu dovolena.cz prodala Student Agency zájezdy téměř 30 tisícům klientů. Navíc jako novinku začala nabízet parkování na letišti Praha – Ruzyně a dalších pěti letištích v okolních zemích zdarma.

Autor: Siebert Martin

Společnost Student Agency uzavřela smlouvu se společností GO Parking, s.r.o., provozovatelem stejnojmenného parkingu u letiště Praha Ruzyně. Díky smlouvě tak umožní klientům, kteří si zakoupí zájezd přes portál dovolena.cz nebo některou z poboček Student Agency, parkovat u letiště Ruzyně zcela zdarma. Parkoviště je s terminálovou zónou spojeno kyvadlovým minibusem, který zákazníky zdarma přepraví mezi odletovým či příletovým terminálem a parkingem. Zákazník tak nemusí chodit pěšky mezi jednotlivými terminály, ale nechá se pohodlně a zdarma i se svými zavazadly zavést na požadované místo. Samozřejmostí je možnost platby platební kartou.

Pro klienty odlétající z pražského letiště na dovolenkové pobyty to bude znamenat úsporu několik stovek až tisíců Kč a vyšší pohodlí při cestě na dovolenou. Po otevření části pražského okruhu je to pro klienty dovolena.cz další zpříjemnění příjezdu na letiště Praha – Ruzyně. Nabídka přitom platí již od dnešního dne. Klienti, kteří si zakoupí u Student Agency pouze letenku, mají pak možnost na Go Parkingu parkovat za zvýhodněnou sazbu – například na 8 dní za 800 Kč“, říká Eva Sedlmajerová, manažerka produktu dovolena.cz. Jako exkluzivní bonus nabízí Student Agency parkování zdarma k zájezdům s odletem také z Mnichova, Vídně, Drážďan, Norimberku či z Frankfurtu.

Student Agency se vyšvihla se svým portálem dovolena.cz mezi přední organizátory dovolenkového cestování v České republice. Za letošní první sezonu fungování portálu oslovila téměř 30 tisíc klientů, kteří si zakoupili zájezd přes Student Agency a stránku dovolena.cz. Společnost zatím vykázala obrat cca 400 milionů Kč z prodeje zájezdů. Kolem 75% z nich se jich prodalo právě přes portál dovolena.cz. Ten spustila Student Agency v květnu 2010 prodej zájezdů skrze něj zahájila od poloviny června 2010. Typologie klientů, kteří byli osloveni nabídkou portálu dovolena.cz, je taková, že se jedná nejčastěji o zákazníky ve věku 20-45 let, kteří jsou zvyklí nakupovat na internetu. Na portál se obrátili proto, že má největší nabídku zájezdů na jednom místě a nechtějí obcházet několik cestovních kanceláří. Jednoznačně si pak vybírali pobytové zájezdy, a ze zemí to bylo zejména Řecko. Ač této destinaci mnozí letos nevěřili, na dovolena.cz zvítězila jako nejvíce poptávaná destinace.

Klienti volili především nabídku leteckých zájezdu do 3* a 4* hotelu se stravováním formou all inclusive s tím, že typická průměrná cena pobytového zájezdu v letní sezóně (červenec) činila přibližně 12 tisíc Kč.

Na následujících 6 měsíců nabízí dovolena.cz více jak 100 milionů různých zájezdů – zaměřených zejména na exotické destinace. Naší prioritou pro další období je ale oslovit ještě více klienty ve věku 45 a více let a směřovat je na nákup zájezdů do našich poboček. Zde vidíme velký potenciál i v mimopražských regionech, kterým se takto výrazně zvyšuje dostupnost zajímavějších a cenově výhodnějších zájezdů. Se zaměřením na exotické dovolené startuje od pondělí 11. října také marketingová kampaň.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče