ŠtěpánekAuto otevřel interaktivní kavárnu

11. dubna 2009, 00:00 - Renata Lichtenegerová
11. dubna 2009, 00:00

Posedět u kávy a vybrat si přitom nový automobil. Tuto možnost nabízí zákazníkům společnost ŠtěpánekAuto, která v pražské Metropoli Zličín otevřela nové klientské centrum spojené s kavárnou.

Autor: Štěpánek Auto

„Každý potenciální zájemce o koupi vozu se usadí v pohodlí kavárny. Může si objednat něco dobrého a na dotykovém monitoru si v klidu prohlížet stovky vozů. Pokud ho konkrétní vůz zaujme, má k dispozici odborníky. Ti mu ochotně poradí a na velkoplošných LCD monitorech kterýkoli z vozů předvedou,“ řekl na slavnostním otevření centra PR ředitel firmy Marek Vašut (vpravo).

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít