ŠtěpánekAuto otevřel interaktivní kavárnu

11. dubna 2009, 00:00 - Renata Lichtenegerová
11. dubna 2009, 00:00

Posedět u kávy a vybrat si přitom nový automobil. Tuto možnost nabízí zákazníkům společnost ŠtěpánekAuto, která v pražské Metropoli Zličín otevřela nové klientské centrum spojené s kavárnou.

Autor: Štěpánek Auto

„Každý potenciální zájemce o koupi vozu se usadí v pohodlí kavárny. Může si objednat něco dobrého a na dotykovém monitoru si v klidu prohlížet stovky vozů. Pokud ho konkrétní vůz zaujme, má k dispozici odborníky. Ti mu ochotně poradí a na velkoplošných LCD monitorech kterýkoli z vozů předvedou,“ řekl na slavnostním otevření centra PR ředitel firmy Marek Vašut (vpravo).

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče