Statisícová investice do internetu se vyplatí,

15. března 2004, 00:00 - JAKUB TUREK
15. března 2004, 00:00

FIRMA HANNAH, KTERÁ SE ZABÝVÁ PŘEDEVŠÍM OBLEČENÍM PRO POBYT V PŘÍRODĚ NEBOLI OUTDOOROVÝM VYBAVENÍM, ZMĚNILA MINULÝ MĚSÍC SVÉ INTERNETOVÉ STRÁNKY. "ZMĚNA DESIGNU WEBU? TO SNAD JE ČAS OD ČASU ZÁKLADNÍ SLUŠNOSTÍ KAŽDÉHO, KDO NĚJAKOU STRÁNKU PROVOZUJE," ŘÍKÁ K TOMU ŘEDITEL SPOLEČNOSTI JAN REITSPIES.

tvrdí ředitel plzeňské firmy Hannah Jan Reitspies

* Proč jste změnili design?

Snažili jsme se skloubit kvalitní design, maximální funkčnost a přehlednost s ohledem na maximální počet návštěvníků našeho webu. Obecně si na kvalitním designu v propagaci zakládáme, chceme se líbit a zároveň uspokojit, předat důležitou informaci. Platí to jak v komunikaci se zákazníkem, tak v tom, jaký produkt nabízíme.

* Kolik to nakonec stálo? Požadovali jsme kvalitní informativní část, naprosto funkční, přehledný, rychlý a bezpečný elektronický obchod a zároveň možnost budoucího rozšíření o vnitropodnikový intranet. Taková věc není nejlevnější, investice byla v řádech statisíců korun. Zpětné ohlasy máme a těší nás, že jsou veskrze pozitivní - vyplatilo se. * Dělali jste web sami? Nové stránky připravili naši specialisté ve spolupráci s externí firmou. Příprava nám zabrala šest měsíců, testovali jsme každý detail. * Proč máte na webu i další části, které s prodejem přímo nesouvisejí?

To je prosté. Aby náš zákazník byl spokojený s produktem, který si u nás koupí, musí před svojí investicí přesně vědět, co chce, například pro jaké použití si kupuje bundu a která je k tomu účelu nejvhodnější. Vyrábíme řadu věcí pro různé segmenty a logicky z toho plyne, že špičková bunda určená například do extrémních polárních oblastí je naprosto nevhodná pro každodenní jízdu tramvají do práce a zpět. Chceme nenásilnou formou na tento fakt upozorňovat i na webu. Další informační sekce máme i z toho důvodu, že chceme pobavit, přinášet novinky a tím pádem motivovat k opakované návštěvě naší adresy.

* Provoz zajišťujete sami, nebo pro vás pracuje internetová firma?

Někdo z firmy musí kompletovat podklady a dohlížet na správnost webu. Od externí firmy zase můžeme požadovat to nejkvalitnější technické zázemí, které by bylo neefektivní zajišťovat vnitrofiremně. Proto stále úzce spolupracujeme s dodavatelem.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče