Statisícová investice do internetu se vyplatí,

15. března 2004, 00:00 - JAKUB TUREK
15. března 2004, 00:00

FIRMA HANNAH, KTERÁ SE ZABÝVÁ PŘEDEVŠÍM OBLEČENÍM PRO POBYT V PŘÍRODĚ NEBOLI OUTDOOROVÝM VYBAVENÍM, ZMĚNILA MINULÝ MĚSÍC SVÉ INTERNETOVÉ STRÁNKY. "ZMĚNA DESIGNU WEBU? TO SNAD JE ČAS OD ČASU ZÁKLADNÍ SLUŠNOSTÍ KAŽDÉHO, KDO NĚJAKOU STRÁNKU PROVOZUJE," ŘÍKÁ K TOMU ŘEDITEL SPOLEČNOSTI JAN REITSPIES.

tvrdí ředitel plzeňské firmy Hannah Jan Reitspies

* Proč jste změnili design?

Snažili jsme se skloubit kvalitní design, maximální funkčnost a přehlednost s ohledem na maximální počet návštěvníků našeho webu. Obecně si na kvalitním designu v propagaci zakládáme, chceme se líbit a zároveň uspokojit, předat důležitou informaci. Platí to jak v komunikaci se zákazníkem, tak v tom, jaký produkt nabízíme.

* Kolik to nakonec stálo? Požadovali jsme kvalitní informativní část, naprosto funkční, přehledný, rychlý a bezpečný elektronický obchod a zároveň možnost budoucího rozšíření o vnitropodnikový intranet. Taková věc není nejlevnější, investice byla v řádech statisíců korun. Zpětné ohlasy máme a těší nás, že jsou veskrze pozitivní - vyplatilo se. * Dělali jste web sami? Nové stránky připravili naši specialisté ve spolupráci s externí firmou. Příprava nám zabrala šest měsíců, testovali jsme každý detail. * Proč máte na webu i další části, které s prodejem přímo nesouvisejí?

To je prosté. Aby náš zákazník byl spokojený s produktem, který si u nás koupí, musí před svojí investicí přesně vědět, co chce, například pro jaké použití si kupuje bundu a která je k tomu účelu nejvhodnější. Vyrábíme řadu věcí pro různé segmenty a logicky z toho plyne, že špičková bunda určená například do extrémních polárních oblastí je naprosto nevhodná pro každodenní jízdu tramvají do práce a zpět. Chceme nenásilnou formou na tento fakt upozorňovat i na webu. Další informační sekce máme i z toho důvodu, že chceme pobavit, přinášet novinky a tím pádem motivovat k opakované návštěvě naší adresy.

* Provoz zajišťujete sami, nebo pro vás pracuje internetová firma?

Někdo z firmy musí kompletovat podklady a dohlížet na správnost webu. Od externí firmy zase můžeme požadovat to nejkvalitnější technické zázemí, které by bylo neefektivní zajišťovat vnitrofiremně. Proto stále úzce spolupracujeme s dodavatelem.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon…
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan. Překvapení se nekoná
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Technologie
Intel uvádí procesory generace 8000. První čtyřjádra pro notebooky, Coffee Lake bude později
Král realtimových strategií se vrátí. Microsoft oznámil Age of Empires IV
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít