Statisícová investice do internetu se vyplatí,

15. března 2004, 00:00 - JAKUB TUREK
15. března 2004, 00:00

FIRMA HANNAH, KTERÁ SE ZABÝVÁ PŘEDEVŠÍM OBLEČENÍM PRO POBYT V PŘÍRODĚ NEBOLI OUTDOOROVÝM VYBAVENÍM, ZMĚNILA MINULÝ MĚSÍC SVÉ INTERNETOVÉ STRÁNKY. "ZMĚNA DESIGNU WEBU? TO SNAD JE ČAS OD ČASU ZÁKLADNÍ SLUŠNOSTÍ KAŽDÉHO, KDO NĚJAKOU STRÁNKU PROVOZUJE," ŘÍKÁ K TOMU ŘEDITEL SPOLEČNOSTI JAN REITSPIES.

tvrdí ředitel plzeňské firmy Hannah Jan Reitspies

* Proč jste změnili design?

Snažili jsme se skloubit kvalitní design, maximální funkčnost a přehlednost s ohledem na maximální počet návštěvníků našeho webu. Obecně si na kvalitním designu v propagaci zakládáme, chceme se líbit a zároveň uspokojit, předat důležitou informaci. Platí to jak v komunikaci se zákazníkem, tak v tom, jaký produkt nabízíme.

* Kolik to nakonec stálo? Požadovali jsme kvalitní informativní část, naprosto funkční, přehledný, rychlý a bezpečný elektronický obchod a zároveň možnost budoucího rozšíření o vnitropodnikový intranet. Taková věc není nejlevnější, investice byla v řádech statisíců korun. Zpětné ohlasy máme a těší nás, že jsou veskrze pozitivní - vyplatilo se. * Dělali jste web sami? Nové stránky připravili naši specialisté ve spolupráci s externí firmou. Příprava nám zabrala šest měsíců, testovali jsme každý detail. * Proč máte na webu i další části, které s prodejem přímo nesouvisejí?

To je prosté. Aby náš zákazník byl spokojený s produktem, který si u nás koupí, musí před svojí investicí přesně vědět, co chce, například pro jaké použití si kupuje bundu a která je k tomu účelu nejvhodnější. Vyrábíme řadu věcí pro různé segmenty a logicky z toho plyne, že špičková bunda určená například do extrémních polárních oblastí je naprosto nevhodná pro každodenní jízdu tramvají do práce a zpět. Chceme nenásilnou formou na tento fakt upozorňovat i na webu. Další informační sekce máme i z toho důvodu, že chceme pobavit, přinášet novinky a tím pádem motivovat k opakované návštěvě naší adresy.

* Provoz zajišťujete sami, nebo pro vás pracuje internetová firma?

Někdo z firmy musí kompletovat podklady a dohlížet na správnost webu. Od externí firmy zase můžeme požadovat to nejkvalitnější technické zázemí, které by bylo neefektivní zajišťovat vnitrofiremně. Proto stále úzce spolupracujeme s dodavatelem.

Mohlo by vás zajímat

Finance
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Legendární John Romero prodává Dooma II. Na diskety se vám i podepíše
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít