Stát chce přilákat turisty z Ruska, Británie a Pobaltí

17. prosince 2007, 00:00 - Petr Kučera
17. prosince 2007, 00:00

Státní agentura CzechTourism chce příští rok spustit reklamní kampaně k přilákání turistů z britských ostrovů, Ukrajiny, Ruska a Pobaltí. Kampaně se uskuteční v televizi, rozhlase, na internetu či prostřednictvím plakátů. Zároveň chce agentura otevřít pět nových zahraničních zastoupení, a to v Německu, Lotyšsku, USA, Rusku a Skandinávii.

Reklama se zaměří především na rodiny s dětmi, páry s odrostlými potomky a také seniory. CzechTourism představí Českou republiku jako místo vhodné pro aktivní dovolenou, s bohatou historií, lázněmi a širokou nabídkou gastronomických lahůdek. „Zaměříme se i na odbornou veřejnost v oblasti kongresové turistiky,“ řekla mluvčí agentury Karin Šeligová.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Máté nízké příjmy? Do penze odejděte už v prosinci
Jak prověřit (nejen investiční) firmu, která se vám nezdá
Dlužíte na zdravotním pojištění? Co dělat? Ošetří vás lékař?
Jak se nenechat nachytat na internetu
Chcete hlasovat v českých volbách ze zahraničí? Tak si pospěšte!
Auta
Komentář: Řídím rád, ale příchodu autonomního řízení se…
Audi A7 Sportback nové generace se představí ve čtvrtek. Designem nepřekvapí
Kolik stojí provoz auta na daních? Stát si z vás ročně vezme desítky tisíc
Může být Volkswagen Amarok rychlejší než Golf GTI? Australané dokázali, že ano
Pět hrubých řidičských chyb, které vás mohou na silnici stát život
Technologie
Intel chystá kvantové počítače. S centrem QuTech vyrobili 17 qubitů na jednom čipu
Huawei Mate 10: první dojmy z nové řady inteligentních phabletů (video)
Nahotinky jako vědecký projekt. PornHub na třídění videí využije umělou inteligenci
Navštivte jiné světy. V Google Mapách najdete i planety a měsíce
Sedm dopravních značek, které řidiči nejčastěji ignorují nebo chápou špatně
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít