Starbucks namíchal SDN - kavárenskou Wi-Fi síť s volně dostupným prémiovým obsahem

13. srpna 2010, 13:10 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
13. srpna 2010, 13:10

Starbucks opět předvádí, jakým způsobem se tvoří přidaná hodnota pro zákazníky.

Autor: Flickr.com

Celosvětová síť oblíbených kaváren, která je proslulá sice vyššími cenami, ale také unikátním přístupem k zákazníkovi, připravila pro všechny kavárenské povaleče velmi milé překvapení. Tím je SDN - Starbucks Digital Network - jakýsi kavárenský intranet, dostupný skrze Wi-Fi v každé provozovně.

SDN však nemá být pouze další volně dostupnou Wi-Fi sítí, ale systémem, kvůli kterému se do Starbucks vyplatí zajít. Kromě připojení k internetu totiž SDN nabídne „informační platformu“, rozdělenou do pěti základních celků - News, Entertainment, Wellness, Business & Careers a My Neighborhood. Ta bude všem uživatelům přinášet exkluzivní obsah od předních vydavatelů a společností.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče