Stamilionový festivalový rachot

Jiří Štefek 16. července 2012, 08:56
16. července 2012, 08:56

Sezóna letních hudebních festivalů je v plném proudu. Na pozadí proflámovaných víkendů ve společnosti oblíbených hudebních interpretů stojí celá větev zábavního odvětví, která roztáčí balík peněz blížící se miliardě korun.

Foto: Lucie Pařízková

Během letních měsíců není v České republice jediný víkend, kdy by se nekonal nějaký hudební festival. Většinou se jich koná hned několik a hudební fandové mají z čeho vybírat.

Odhadnout celkový počet všech akcí je velmi složité, protože v posledních letech vznikla i řada vesnických akcí, kde se například během odpoledne až večera na pódiu vystřídá pět kapel a akce už je považována jako festival. Nicméně těch známějších akcí se v Česku každoročně konají zhruba tři desítky. Ale i mezi nimi jsou velké rozdíly, a to jak podle počtu návštěvníků, tak především velikosti rozpočtu.

Jaké by byly festivaly bez sponzorů?

Kdo patří mezi nejčastější sponzory velkých akcí?

Kolik stojí zahraniční hvězdy?

A kolik ty české?

Odpovědi na tyto a další otázky se dozvíte v pondělním čísle týdeníku PROFIT.

Musíte si přečíst

Neprůhledný komunál. Až 120 milionů na kampaně půjde…

Komentář: Fiktivní konec Dalíků v Čechách

Nejlépe placená práce ve východním bloku? Kamioňák

Odložení EET pro stánkový prodej vzbudilo pochybnosti

PR na nejvyšších místech. Zuckerberg propagoval…

Hillary je prý šílená. Sveze se Trump na vlně…

Michal Horáček: Jen já a lidi
Michal Horáček, známý textař a možný prezidentský kandidát, v pořadu Euro TV slibuje, že se v kampani obejde bez politických stran i sponzorů. Agituje za pragmatický vztah k Číně, ale zároveň zůstává zastáncem EU. Islám je podle něj s českým prostředím nekompatibilní.
Zhlédnout další videa