Stamilionový festivalový rachot

16. července 2012, 08:56 - Jiří Štefek
16. července 2012, 08:56

Sezóna letních hudebních festivalů je v plném proudu. Na pozadí proflámovaných víkendů ve společnosti oblíbených hudebních interpretů stojí celá větev zábavního odvětví, která roztáčí balík peněz blížící se miliardě korun.

Foto: Lucie Pařízková

Během letních měsíců není v České republice jediný víkend, kdy by se nekonal nějaký hudební festival. Většinou se jich koná hned několik a hudební fandové mají z čeho vybírat.

Odhadnout celkový počet všech akcí je velmi složité, protože v posledních letech vznikla i řada vesnických akcí, kde se například během odpoledne až večera na pódiu vystřídá pět kapel a akce už je považována jako festival. Nicméně těch známějších akcí se v Česku každoročně konají zhruba tři desítky. Ale i mezi nimi jsou velké rozdíly, a to jak podle počtu návštěvníků, tak především velikosti rozpočtu.

Jaké by byly festivaly bez sponzorů?

Kdo patří mezi nejčastější sponzory velkých akcí?

Kolik stojí zahraniční hvězdy?

A kolik ty české?

Odpovědi na tyto a další otázky se dozvíte v pondělním čísle týdeníku PROFIT.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít