Stále více živnostníků a firem je vidět na internetu

13. ledna 2012, 15:34 - Profit, TZ
13. ledna 2012, 15:34

V rámci soutěže „Web roku 2011“, která probíhá jako partnerská kategorie soutěže „Firma roku“, hodnotila společnost Mediatel webové stránky skoro šesti tisíců živnostníků a firem v cele České republice a zjistila, že od roku 2010 nastalo 15% zlepšení ve webové prezentaci těchto subjektů.

 

Foto: Profimedia.cz

V rámci Webu roku hodnotí odborná porota společnosti Mediatel design stránek, jejich uživatelskou přístupnost, optimalizaci stránek pro vyhledavače a technické zpracovaní stránek. Společnost Mediatel se dlouhodobě zabývá komplexním internetovým řešením právě pro male a střední podnikatele, čili hlavni důraz hodnoceni byl kladen pravě na to, zda webové stránky přivedou svým vlastníkům co nejvíce zákazníků.

Soutěž Web roku probíhá již druhým rokem a výsledky jednotlivých ročníků ukázaly nárůst zájmu o webové prezentace. V roce 2010 se do soutěže Firma roku přihlásilo 4 125 živnostníků a firem, ze kterých alarmujících 48 % mělo webové stránky v neodpovídající kvalitě, nebo vůbec. V roce 2011 bylo zaznamenáno 5 849 soutěžících a pouhých 33 % z nich bylo v neodpovídající kvalitě, nebo neměli stránky vůbec. Nárůst kvalitních webových prezentaci se během jednoho roku zvýšil o 15 %.

Při porovnávání jednotlivých krajů je největší počet kvalitních webových stránek v hlavním městě Praha, které je následováno Středočeským, Jihočeským a Olomouckým krajem. Překvapivě kraje s nejnižším počtem webových stránek v rámci účastníků soutěže Firma roku jsou Plzeňsky a Karlovarsky kraj, těsně následované Vysočinou.

Také stále panuje pravidlo, že to jsou mnohem více firmy, které se snaží svou webovou prezentaci upoutat, a živnostnici jsou daleko za nimi. V rámci oborových webů mají nejhorší průměr ubytovací zařízeni a pohostinství, nejlepší zase subjekty zabývající se médii a reklamou.

 

Společnost Mediatel poskytuje široké portfolio marketingových nástrojů pro efektivní podporu pro malé a střední podnikatele. Nabídka společnosti je rozčleněna do tří úrovní – první zajišťuje, aby klienti našli, co hledají, druhá, aby podnikání bylo vidět více než konkurence, a třetí se zaměřuje na odlišeni firmy od konkurence. Proto si dává za dlouhodobý cíl edukaci malých a středních podnikatelů v oboru internetového marketingu a jeho důležitost v dnešní době. Více výsledků naleznete na stránkách www.internet123.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče