Stále více živnostníků a firem je vidět na internetu

13. ledna 2012, 15:34 - Profit, TZ
13. ledna 2012, 15:34

V rámci soutěže „Web roku 2011“, která probíhá jako partnerská kategorie soutěže „Firma roku“, hodnotila společnost Mediatel webové stránky skoro šesti tisíců živnostníků a firem v cele České republice a zjistila, že od roku 2010 nastalo 15% zlepšení ve webové prezentaci těchto subjektů.

 

Foto: Profimedia.cz

V rámci Webu roku hodnotí odborná porota společnosti Mediatel design stránek, jejich uživatelskou přístupnost, optimalizaci stránek pro vyhledavače a technické zpracovaní stránek. Společnost Mediatel se dlouhodobě zabývá komplexním internetovým řešením právě pro male a střední podnikatele, čili hlavni důraz hodnoceni byl kladen pravě na to, zda webové stránky přivedou svým vlastníkům co nejvíce zákazníků.

Soutěž Web roku probíhá již druhým rokem a výsledky jednotlivých ročníků ukázaly nárůst zájmu o webové prezentace. V roce 2010 se do soutěže Firma roku přihlásilo 4 125 živnostníků a firem, ze kterých alarmujících 48 % mělo webové stránky v neodpovídající kvalitě, nebo vůbec. V roce 2011 bylo zaznamenáno 5 849 soutěžících a pouhých 33 % z nich bylo v neodpovídající kvalitě, nebo neměli stránky vůbec. Nárůst kvalitních webových prezentaci se během jednoho roku zvýšil o 15 %.

Při porovnávání jednotlivých krajů je největší počet kvalitních webových stránek v hlavním městě Praha, které je následováno Středočeským, Jihočeským a Olomouckým krajem. Překvapivě kraje s nejnižším počtem webových stránek v rámci účastníků soutěže Firma roku jsou Plzeňsky a Karlovarsky kraj, těsně následované Vysočinou.

Také stále panuje pravidlo, že to jsou mnohem více firmy, které se snaží svou webovou prezentaci upoutat, a živnostnici jsou daleko za nimi. V rámci oborových webů mají nejhorší průměr ubytovací zařízeni a pohostinství, nejlepší zase subjekty zabývající se médii a reklamou.

 

Společnost Mediatel poskytuje široké portfolio marketingových nástrojů pro efektivní podporu pro malé a střední podnikatele. Nabídka společnosti je rozčleněna do tří úrovní – první zajišťuje, aby klienti našli, co hledají, druhá, aby podnikání bylo vidět více než konkurence, a třetí se zaměřuje na odlišeni firmy od konkurence. Proto si dává za dlouhodobý cíl edukaci malých a středních podnikatelů v oboru internetového marketingu a jeho důležitost v dnešní době. Více výsledků naleznete na stránkách www.internet123.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Revoluce? Už dnes si můžete objednat auto na solární pohon.…
Range Rover Velar nadchne už svým vzhledem. Ale tím to nekončí [první dojmy a velká galerie]
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti, Aran nebo Teide
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Technologie
Na podzim skončí podpora Windows 10 v1511. Toto vydání už skoro nikdo nepoužívá
Konkurence nebo ne, Intel měl v druhém čtvrtletí rekordní tržby. Zvedl i cíle pro celý rok
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilní zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít