Stále více živnostníků a firem je vidět na internetu

13. ledna 2012, 15:34 - Profit, TZ
13. ledna 2012, 15:34

V rámci soutěže „Web roku 2011“, která probíhá jako partnerská kategorie soutěže „Firma roku“, hodnotila společnost Mediatel webové stránky skoro šesti tisíců živnostníků a firem v cele České republice a zjistila, že od roku 2010 nastalo 15% zlepšení ve webové prezentaci těchto subjektů.

 

Foto: Profimedia.cz

V rámci Webu roku hodnotí odborná porota společnosti Mediatel design stránek, jejich uživatelskou přístupnost, optimalizaci stránek pro vyhledavače a technické zpracovaní stránek. Společnost Mediatel se dlouhodobě zabývá komplexním internetovým řešením právě pro male a střední podnikatele, čili hlavni důraz hodnoceni byl kladen pravě na to, zda webové stránky přivedou svým vlastníkům co nejvíce zákazníků.

Soutěž Web roku probíhá již druhým rokem a výsledky jednotlivých ročníků ukázaly nárůst zájmu o webové prezentace. V roce 2010 se do soutěže Firma roku přihlásilo 4 125 živnostníků a firem, ze kterých alarmujících 48 % mělo webové stránky v neodpovídající kvalitě, nebo vůbec. V roce 2011 bylo zaznamenáno 5 849 soutěžících a pouhých 33 % z nich bylo v neodpovídající kvalitě, nebo neměli stránky vůbec. Nárůst kvalitních webových prezentaci se během jednoho roku zvýšil o 15 %.

Při porovnávání jednotlivých krajů je největší počet kvalitních webových stránek v hlavním městě Praha, které je následováno Středočeským, Jihočeským a Olomouckým krajem. Překvapivě kraje s nejnižším počtem webových stránek v rámci účastníků soutěže Firma roku jsou Plzeňsky a Karlovarsky kraj, těsně následované Vysočinou.

Také stále panuje pravidlo, že to jsou mnohem více firmy, které se snaží svou webovou prezentaci upoutat, a živnostnici jsou daleko za nimi. V rámci oborových webů mají nejhorší průměr ubytovací zařízeni a pohostinství, nejlepší zase subjekty zabývající se médii a reklamou.

 

Společnost Mediatel poskytuje široké portfolio marketingových nástrojů pro efektivní podporu pro malé a střední podnikatele. Nabídka společnosti je rozčleněna do tří úrovní – první zajišťuje, aby klienti našli, co hledají, druhá, aby podnikání bylo vidět více než konkurence, a třetí se zaměřuje na odlišeni firmy od konkurence. Proto si dává za dlouhodobý cíl edukaci malých a středních podnikatelů v oboru internetového marketingu a jeho důležitost v dnešní době. Více výsledků naleznete na stránkách www.internet123.cz.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít