Spotřební družstva zbrojí proti řetězcům

12. února 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
12. února 2007, 00:00

Prodejny spotřebních družstev známé pod názvy Konzum či Jednota zřejmě dostanou jednotnou tvář a budou vystupovat pod označením Coop, které používají družstva po celé Evropě. Síť prodejen má následně konkurovat mezinárodním obchodním řetězcům. Obchodů Jednota, Konzum a Coop je v Česku přes tři tisíce.

Prodejny spotřebních družstev známé pod názvy Konzum či Jednota zřejmě dostanou jednotnou tvář a budou vystupovat pod označením Coop, které používají družstva po celé Evropě. Síť prodejen má následně konkurovat mezinárodním obchodním řetězcům.

Obchodů Jednota, Konzum a Coop je v Česku přes tři tisíce.

„V současné době družstva zjišťují svou pozici na trhu, od které se bude odvíjet další strategie. Ta by měla být hotova v září,“ řekl Miroslav Kajňák, který má projekt na starosti. Podle jeho slov jde o to, aby třeba zákazník Coopu u Jindřichova Hradce našel stejnou prodejnu s podobnými cenami a sortimentem jako v Kroměříži. Spojením do jednotné sítě pak prodejny dosáhnou i nižších cen.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče