Menu Zavřít

Spotřebitelé si oblíbili specializované drogerie

22. 9. 2008
Autor: Euro.cz

V Česku v posledních letech výrazně roste obliba specializovaných drogerií.

Zatímco v roce 1998 je při nákupu drogistického zboží a kosmetiky preferovalo 26 procent a o dva roky později 24 procent účastníků průzkumu firem Incoma Research a GfK Praha, letos jich bylo již 39 procent. Ve specializovaných drogistických prodejnách Češi také utrácejí stále více peněz.

Preference hypermarketů a supermarketů v oblasti drogerie naopak stagnují a méně lidí nakupuje drogistické zboží v diskontních prodejnách a malých samoobsluhách. Hypermarkety letos preferovalo 32 procent respondentů, supermarkety a malé samoobsluhy sedm procent a diskontní prodejny šest procent účastníků průzkumu.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).