Spotřebitelé si oblíbili specializované drogerie

22. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
22. září 2008, 08:00

V Česku v posledních letech výrazně roste obliba specializovaných drogerií.

Zatímco v roce 1998 je při nákupu drogistického zboží a kosmetiky preferovalo 26 procent a o dva roky později 24 procent účastníků průzkumu firem Incoma Research a GfK Praha, letos jich bylo již 39 procent. Ve specializovaných drogistických prodejnách Češi také utrácejí stále více peněz.

Preference hypermarketů a supermarketů v oblasti drogerie naopak stagnují a méně lidí nakupuje drogistické zboží v diskontních prodejnách a malých samoobsluhách. Hypermarkety letos preferovalo 32 procent respondentů, supermarkety a malé samoobsluhy sedm procent a diskontní prodejny šest procent účastníků průzkumu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít