Spotřebitelé si oblíbili specializované drogerie

22. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
22. září 2008, 08:00

V Česku v posledních letech výrazně roste obliba specializovaných drogerií.

Zatímco v roce 1998 je při nákupu drogistického zboží a kosmetiky preferovalo 26 procent a o dva roky později 24 procent účastníků průzkumu firem Incoma Research a GfK Praha, letos jich bylo již 39 procent. Ve specializovaných drogistických prodejnách Češi také utrácejí stále více peněz.

Preference hypermarketů a supermarketů v oblasti drogerie naopak stagnují a méně lidí nakupuje drogistické zboží v diskontních prodejnách a malých samoobsluhách. Hypermarkety letos preferovalo 32 procent respondentů, supermarkety a malé samoobsluhy sedm procent a diskontní prodejny šest procent účastníků průzkumu.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče