Spotřebitelé nesouhlasí s partnerstvím Yahoo a Googlu

04. listopadu 2008, 00:00 - Přemysl Houžvička
04. listopadu 2008, 00:00

Proti chystanému plánu internetových firem Yahoo a Google, které chtějí spolupracovat při zveřejňování reklamy na síti, se postavila organizace Public Interest Group, která zastupuje americké spotřebitele.

Organizace v dopise pro americkou generální prokuraturu uvedla, že spojení následně ohrozí důvěrné informace spotřebitelů.

Google a Yahoo mají dohromady přes 80 procent trhu s reklamou při internetovém vyhledávání. Public Interest Group proto varuje, že jejich rivalové budou nuceni získávat více důvěrnějších informací o spotřebitelích, aby byli schopni přežít v cenové konkurenci těchto gigantů. Výsledkem prý bude ztráta soukromí spotřebitelů. Zbývající reklamní internetová centra se prý budou muset zaměřit útočnými technikami na osobní charakteristiky spotřebitelů.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na…
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se volil také nejlepší elektromotor
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro má v hledáčku nejostřejší BMW GS
Technologie
Steam rozjel letní výprodeje her. Nákupní horečku mu ale překazili „hackeři“
New York Times diskuze nezruší. Hloupé komentáře bude mazat umělá inteligence
Opera 46 významně zlepšuje stabilitu a omezuje stránky na pozadí
Psaní tahem prstu funguje už i v češtině, kalkulačka umí konvertovat měny [Windows Insider]
Standard Unicode 10.0 přináší znak bitcoinu a 56 nových emoji včetně vousáče a ponožek
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít