Spotřebitelé nesouhlasí s partnerstvím Yahoo a Googlu

04. listopadu 2008, 00:00 - Přemysl Houžvička
04. listopadu 2008, 00:00

Proti chystanému plánu internetových firem Yahoo a Google, které chtějí spolupracovat při zveřejňování reklamy na síti, se postavila organizace Public Interest Group, která zastupuje americké spotřebitele.

Organizace v dopise pro americkou generální prokuraturu uvedla, že spojení následně ohrozí důvěrné informace spotřebitelů.

Google a Yahoo mají dohromady přes 80 procent trhu s reklamou při internetovém vyhledávání. Public Interest Group proto varuje, že jejich rivalové budou nuceni získávat více důvěrnějších informací o spotřebitelích, aby byli schopni přežít v cenové konkurenci těchto gigantů. Výsledkem prý bude ztráta soukromí spotřebitelů. Zbývající reklamní internetová centra se prý budou muset zaměřit útočnými technikami na osobní charakteristiky spotřebitelů.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče