Spotřebitelé nesouhlasí s partnerstvím Yahoo a Googlu

04. listopadu 2008, 00:00 - Přemysl Houžvička
04. listopadu 2008, 00:00

Proti chystanému plánu internetových firem Yahoo a Google, které chtějí spolupracovat při zveřejňování reklamy na síti, se postavila organizace Public Interest Group, která zastupuje americké spotřebitele.

Organizace v dopise pro americkou generální prokuraturu uvedla, že spojení následně ohrozí důvěrné informace spotřebitelů.

Google a Yahoo mají dohromady přes 80 procent trhu s reklamou při internetovém vyhledávání. Public Interest Group proto varuje, že jejich rivalové budou nuceni získávat více důvěrnějších informací o spotřebitelích, aby byli schopni přežít v cenové konkurenci těchto gigantů. Výsledkem prý bude ztráta soukromí spotřebitelů. Zbývající reklamní internetová centra se prý budou muset zaměřit útočnými technikami na osobní charakteristiky spotřebitelů.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít