Menu Zavřít

Spotřebitelé nesouhlasí s partnerstvím Yahoo a Googlu

4. 11. 2008
Autor: Euro.cz

Proti chystanému plánu internetových firem Yahoo a Google, které chtějí spolupracovat při zveřejňování reklamy na síti, se postavila organizace Public Interest Group, která zastupuje americké spotřebitele.

Organizace v dopise pro americkou generální prokuraturu uvedla, že spojení následně ohrozí důvěrné informace spotřebitelů.

Google a Yahoo mají dohromady přes 80 procent trhu s reklamou při internetovém vyhledávání. Public Interest Group proto varuje, že jejich rivalové budou nuceni získávat více důvěrnějších informací o spotřebitelích, aby byli schopni přežít v cenové konkurenci těchto gigantů. Výsledkem prý bude ztráta soukromí spotřebitelů. Zbývající reklamní internetová centra se prý budou muset zaměřit útočnými technikami na osobní charakteristiky spotřebitelů.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).