Spotřebitelé kritizují cenovou politiku mobilních operátorů

16. srpna 2004, 00:00 - (kt)
16. srpna 2004, 00:00

Sdružení obrany spotřebitelů kritizuje cenovou džungli, kterou vytvářejí mobilní operátoři. "Spotřebitel se pohybuje v cenové džungli vydán poskytovatelům služeb napospas," uvádí oficiální zpráva. Neúplné a nejasné ceníky operátorů kombinované s akčními nabídkami prý nedávají přehled o skutečné ceně služby.

„Zní to absurdně, nicméně v telekomunikacích to takhle funguje, každému spotřebiteli to vadí, ale jedinou obranou je nečerpat služby, protože v této oblasti se všichni konkurenti chovají stejně. Ovšem nepoužívat telefon je stejné jako nepoužívat elektrické spotřebiče či netopit. Prostě to nelze. Poskytovatelé toho pak zneužívají,“ konstatuje zpráva. Sdružení má jednoduchý návrh. Po vytočení čísla by se ve sluchátku ozvalo: „V áš hovor bude tarifikován cenou xx korun za jednu minutu.“ Pokud jde o aktivační poplatek, navrhuje sdružení jeho zrušení. „Asi jako není možné u obchodu vybírat peníze za to, že do něho vstupuji.“

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče