Spory s personálem nepatří před zákazníka

08. března 2004, 00:00 - admin
08. března 2004, 00:00

Před chvilkou odbilo osm hodin - obchody se otvírají. Jdu si do velkého pražského odborného závodu koupit kraječku k dětské košilce. Chvíli se motám mezi nervózně pobíhajícím personálem, který se svléká, slečny si v rychlosti přepudrovávají nosánky a kradmo se shlížejí v zrcátkách.

**INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Nikdo si mne nevšímá. Dokonce ani paní šéfová ne, která do ranního příšeří metá blesky svých očí a briliantových náušnic. A tu ještě jedna a v zápětí za ní druhá prodavačka vběhne do dveří krámu - kabát rozepjatý, radiovku v ruce, stěží popadají dech. „Zas už zaspala, zas už zaspala!“ hubuje milostivá paní a popouští dále stavidlo své výmluvnosti. I dovíte se, po čem vám nic není, vyslechnete obhroublosti, ale majitelka ani zaražený a za pulty šuškající personál se vás nezeptá, co si přejete. Umíníte si, že na příště nepůjdete nakupovat tam, kde si majitel závodu vyřizuje své spory spersonálem před zákazníky. Co je vám do jejich záležitostí? Jak k tomu přijdete, abyste byli jimi zdržování a nuceni rdít se v trapnosti té chvíle? Víme, že je povinností šéfů, aby už k vůli zákazníkům udržovali u svého personálu kázeň a pořádek, ale je třeba, aby si s nimi o tom pohovořili v ústraní. Jen trochu zkušený šéf odsune výtky prodavačům ke svému prospěchu až na večer, poněvadž je těžko žádat, aby právě pokáraný prodavač se usmíval na zákazníka.

Podle časopisu

Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít