Sporťáky si ceny budou držet

16. února 2004, 00:00 - Dvoustranu připravil KAREL NOVÝ, auta@profit.cz
16. února 2004, 00:00

VYMANIT Z RE CESE TRHU SE VĚTŠINA AUTO MOBILEK SNA ŽÍ DODÁVÁNÍM SPORTOVNÍCH RYSŮ BĚŽNÝM MODELŮM. PODLE CENOVÉ HO EXPERTA TOMÁŠE MAJE RA TO ALE CENY SPORŤÁKŮ NESNÍŽÍ.

POHLED CENOVÉHO EXPERTA

VYMANIT Z RE CESE TRHU SE VĚTŠINA AUTO MOBILEK SNA ŽÍ DODÁVÁNÍM SPORTOVNÍCH RYSŮ BĚŽNÝM MODELŮM. PODLE CENOVÉ HO EXPERTA TOMÁŠE MAJE RA TO ALE CENY SPORŤÁKŮ NESNÍŽÍ.

* Čím sportovnější budou běžné automobily, tím by se mělo prodávat méně vyslovených sporťáků… První úvaha skutečně tak může znít, ale trh se takhle nezachová. N apříklad výlučnost vnějších linií karoserií vysloveně sportovních aut je tak silná, že je sportovním verzím přibližující se limuzíny neohrozí. * Může vůz vyšší střední třídy se sportovním paketem výbavy zviklat člověka, který do té doby toužil po „rychlém“ autě?

Určitě to tak je. Jenomže, když uvážíme, jak malá skupina těch zájemců o kupé nebo roadstery na tuzemském trhu je, budeme takto hypoteticky uvažovat jen v jednotkách. To nebude případ ani desítek lidí. Ceny sporťáků se kvůli tomu hýbat nebudou.

* Kde se tedy bude „lámat chleba“? U těch, kteří nemají dost peněz. Ti mohou váhat, zda si pořídí auto sportovní, ovšem méně praktické, anebo vůz užitečný, který však sportovní automobil jen připomíná. * A ti, co mají peněz dost**?

Ti si přece koupí oboje!

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče