Společnost HP obdržela dvě prestižní ocenění za svoji „motýlí“ facebookovou kampaň

11. října 2010, 14:02 - TZ, HP
11. října 2010, 14:02

Firma HP zvítězila ve dvou kategoriích při udělování cen Internet Effectiveness Awards 2010. Ocenění nejefektivnějších internetových řešení na českém internetu udílí odborná porota jako uznání úspěchů za využití digitálních médií.

V obou případech se jednalo o facebookovou aplikaci „Přivítejte jaro zasláním motýla kamarádům“, kterou pro HP připravila společnost Attention Media, s.r.o., ze skupiny OmnicomMediaGroup. Během kampaně si více než 524 000 uživatelů poslalo mezi sebou celkem přes 23 milionů motýlů, což katapultovalo tuto herní aplikaci na vrchol interaktivní zábavy českého Facebooku.

Obdržených ocenění si velmi vážíme, protože jsou pro nás potvrzením, že jsme se vydali správným směrem. Většina našich současných i potenciálních zákazníků využívá v běžném životě moderní pokročilé technologie, včetně sociálních sítí. Proto bylo jen logickým krokem, že jsme část našich aktivit nasměrovali právě sem,“ říká Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP.

Společnost HP zvítězila ve dvou kategoriích, a to Nejlepší využití sociálních sítí a Nejlepší užití virálního marketingu, které se udělují za nejefektivnější kampaně určené k dobročinným účelům nebo komerční komunikaci. Měřítkem úspěšnosti je celkový přínos řešení vztažený k jeho nákladům. Přínosem může být zvýšení obliby značky, rozšíření povědomí o tématu, produktu či službě, generování obchodních příležitostí apod.

V rámci jarní kampaně na podporu designového mininotebooku HP Mini 210 Vivienne Tam Edition, směrované především na ženy a dívky, spustila společnost Hewlett-Packard aplikaci „Pošli motýla a vyhraj“ v komunitní síti Facebook na adrese http://apps.facebook.com/posli-motyla/.

O tom, že jarní kampaň na internetu byla úspěšná, svědčí i statistická čísla. Před spuštěním aplikace na Facebooku mělo HP něco kolem jednoho tisíce fanoušků a k dnešnímu dni jich má více než 132 000.

Internet Effectiveness Awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším online řešením na českém internetu. Ceny IEA jsou uznáním, že vítězové dokáží využít digitální média ke vzniku nových způsobů podnikání, k poskytování svých služeb on-line, k lepší komunikaci se zákazníky, se zaměstnanci či občany, a dokáží přitom dosáhnout skutečných výsledků.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Návod, jak zatočit s neplatiči alimentů
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Auta
Galerie: Williams se nevěnuje jen Formuli 1. Staví i auta a…
Giannini 350GP je Fiat 500 po obří dávce steroidů. Prohlédněte si tento speciál v akci
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlouhodobém testu: dvouválec na část úvazku
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Technologie
Oracle odhalil procesor Sparc M8. Má novou architekturu, takt 5 GHz a asi je poslední
Tip: Naplánujte si automatické zapnutí Wi-Fi na zařízení s Windows 10
Apple vydal iOS 11. Nový systém přináší desítky novinek
Na nereferenční Radeony RX Vega se může čekat až do půlky října, výrobci nemají čipy
Některé počítače HP se po servisní aktualizaci Windows 10 spouští až 10 minut
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít