Společnost HP obdržela dvě prestižní ocenění za svoji „motýlí“ facebookovou kampaň

11. října 2010, 14:02 - TZ, HP
11. října 2010, 14:02

Firma HP zvítězila ve dvou kategoriích při udělování cen Internet Effectiveness Awards 2010. Ocenění nejefektivnějších internetových řešení na českém internetu udílí odborná porota jako uznání úspěchů za využití digitálních médií.

V obou případech se jednalo o facebookovou aplikaci „Přivítejte jaro zasláním motýla kamarádům“, kterou pro HP připravila společnost Attention Media, s.r.o., ze skupiny OmnicomMediaGroup. Během kampaně si více než 524 000 uživatelů poslalo mezi sebou celkem přes 23 milionů motýlů, což katapultovalo tuto herní aplikaci na vrchol interaktivní zábavy českého Facebooku.

Obdržených ocenění si velmi vážíme, protože jsou pro nás potvrzením, že jsme se vydali správným směrem. Většina našich současných i potenciálních zákazníků využívá v běžném životě moderní pokročilé technologie, včetně sociálních sítí. Proto bylo jen logickým krokem, že jsme část našich aktivit nasměrovali právě sem,“ říká Petr Trešl, marketing manažer Divize osobních počítačů společnosti HP.

Společnost HP zvítězila ve dvou kategoriích, a to Nejlepší využití sociálních sítí a Nejlepší užití virálního marketingu, které se udělují za nejefektivnější kampaně určené k dobročinným účelům nebo komerční komunikaci. Měřítkem úspěšnosti je celkový přínos řešení vztažený k jeho nákladům. Přínosem může být zvýšení obliby značky, rozšíření povědomí o tématu, produktu či službě, generování obchodních příležitostí apod.

V rámci jarní kampaně na podporu designového mininotebooku HP Mini 210 Vivienne Tam Edition, směrované především na ženy a dívky, spustila společnost Hewlett-Packard aplikaci „Pošli motýla a vyhraj“ v komunitní síti Facebook na adrese http://apps.facebook.com/posli-motyla/.

O tom, že jarní kampaň na internetu byla úspěšná, svědčí i statistická čísla. Před spuštěním aplikace na Facebooku mělo HP něco kolem jednoho tisíce fanoušků a k dnešnímu dni jich má více než 132 000.

Internet Effectiveness Awards jsou ocenění udílená nejefektivnějším online řešením na českém internetu. Ceny IEA jsou uznáním, že vítězové dokáží využít digitální média ke vzniku nových způsobů podnikání, k poskytování svých služeb on-line, k lepší komunikaci se zákazníky, se zaměstnanci či občany, a dokáží přitom dosáhnout skutečných výsledků.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Continental znovu vynalezl kolo, aby mohly elektromobily…
Kvíz na pátek: Poznáte součástky auta jen podle obrázku?
BMW Z4 Concept byl neoficiálně odhalen těsně před premiérou. Vypadá hodně dobře
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští rok dorazí také do Evropy
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Technologie
Intel: top Coffee Lake má o 11 % lepší výkon v jednom vlákně. Kvůli AMD přejmenuje čipset
Evleaks kazí překvapení další Korejcům. Takhle bude vypadat LG V30
Čeští Warhorse Studios vnadí dalším trailerem na Kingdom Come: Deliverance (video)
Další pohroma v cenách grafických karet na obzoru. GDDR5 tento měsíc zdražila o 30 %
Bitcoin přišel o rekord. Kryptoměnou Ethereum už proudí více transakcí
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít