SPIR: Reklama na webu vzrostla o čtvrtinu

02. září 2009, 13:49 - Jan Němec
02. září 2009, 13:49

Objem internetové reklamy se v prvním pololetí letošního roku v tuzemsku meziročně zvýšil o 24 procent na bezmála 1,6 miliardy korun. Za červenec pak získali internetoví příjemci reklamy 228 milionů korun, což je o 45 milionů více než loni.

Tato čísla, která vycházejí z ceníkových reklamních příjmů, zveřejnilo Sdružení pro internetovou reklamu. Podle zveřejněných čísel za reklamu na internetu od počátku roku do konce července nejvíce utržila společnost Seznam.cz, která takto získala 90,2 milionu korun. Za ní skončila firma Centrum Holdings se 62,2 milionu korun. Dále pak Mafra s 26,6 milionu, CET 21 se 4,5 milionu a Ringier se 3,5 milionu korun.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Auta
Maserati GranTurismo se dočkalo dalšího faceliftu. Nástupce…
Historicky nejrychlejší Jaguar pro běžný provoz má 600 koní a maximálně jede 322 km/h
Aston Martin DB11 dostal osmiválec 4,0 l bi-turbo od Mercedesu AMG
Galerie na středu: Vyplatí se nejoblíbenější auta s dieselem? Jen když najedete stovky tisíc km
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je uvnitř? (první dojmy)
Technologie
Malá legenda vstoupila do Windows Storu. IrfanView nabízí rychlé prohlížení a konverzi obrázků
Další velký útok ransomwaru zasáhl nezáplatované počítače. Nejvíce je postižena Ukrajina
Čtečky otisků schované v displejích přijdou příští rok. Umožní to tato technologie
Prohlížeč Vivaldi konečně dostane synchronizaci
AMD vydalo první Vegu 10, poloprofi kartu Radeon Vega Frontier Edition za 999$. Bez recenzí
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít