SPIR: Reklama na webu vzrostla o čtvrtinu

02. září 2009, 13:49 - Jan Němec
02. září 2009, 13:49

Objem internetové reklamy se v prvním pololetí letošního roku v tuzemsku meziročně zvýšil o 24 procent na bezmála 1,6 miliardy korun. Za červenec pak získali internetoví příjemci reklamy 228 milionů korun, což je o 45 milionů více než loni.

Tato čísla, která vycházejí z ceníkových reklamních příjmů, zveřejnilo Sdružení pro internetovou reklamu. Podle zveřejněných čísel za reklamu na internetu od počátku roku do konce července nejvíce utržila společnost Seznam.cz, která takto získala 90,2 milionu korun. Za ní skončila firma Centrum Holdings se 62,2 milionu korun. Dále pak Mafra s 26,6 milionu, CET 21 se 4,5 milionu a Ringier se 3,5 milionu korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče