SPIR: Reklama na webu vzrostla o čtvrtinu

02. září 2009, 13:49 - Jan Němec
02. září 2009, 13:49

Objem internetové reklamy se v prvním pololetí letošního roku v tuzemsku meziročně zvýšil o 24 procent na bezmála 1,6 miliardy korun. Za červenec pak získali internetoví příjemci reklamy 228 milionů korun, což je o 45 milionů více než loni.

Tato čísla, která vycházejí z ceníkových reklamních příjmů, zveřejnilo Sdružení pro internetovou reklamu. Podle zveřejněných čísel za reklamu na internetu od počátku roku do konce července nejvíce utržila společnost Seznam.cz, která takto získala 90,2 milionu korun. Za ní skončila firma Centrum Holdings se 62,2 milionu korun. Dále pak Mafra s 26,6 milionu, CET 21 se 4,5 milionu a Ringier se 3,5 milionu korun.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít