Špatné služby snižují hodnocení Slovenska

13. září 2004, 00:00 - admin
13. září 2004, 00:00

Nízká kvalita poskytovaných služeb a chybějící doplňkové služby patří mezi nejčastější výtky zahraničních turistů při cestách na Slovensko, jak sdělila Slovenská agentura pro cestovní ruch (SACR). "Češi si nejčastěji stěžují na celkovou neochotu lidí a na vysoké ceny parkovného či vstupů na lanovky a vleky," uvedla vedoucí zastoupení SACR v P raze Zuzana Šimková.

Občané České republiky, kteří vloni tvořili nejpočetnější skupinu zahraničních turistů na Slovensku, naopak oceňují snadnou dostupnost země, výhodné ceny a neustálou modernizaci zimních středisek.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu…
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na nerovnosti i riziko kolize
Technologie
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Seznam zruší legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Stahujte zdarma zombie co-op řežbu Killing Floor. Ale musíte si pospíšit
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít