Špatné služby snižují hodnocení Slovenska

13. září 2004, 00:00 - admin
13. září 2004, 00:00

Nízká kvalita poskytovaných služeb a chybějící doplňkové služby patří mezi nejčastější výtky zahraničních turistů při cestách na Slovensko, jak sdělila Slovenská agentura pro cestovní ruch (SACR). "Češi si nejčastěji stěžují na celkovou neochotu lidí a na vysoké ceny parkovného či vstupů na lanovky a vleky," uvedla vedoucí zastoupení SACR v P raze Zuzana Šimková.

Občané České republiky, kteří vloni tvořili nejpočetnější skupinu zahraničních turistů na Slovensku, naopak oceňují snadnou dostupnost země, výhodné ceny a neustálou modernizaci zimních středisek.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče