Špatné služby snižují hodnocení Slovenska

13. září 2004, 00:00 - admin
13. září 2004, 00:00

Nízká kvalita poskytovaných služeb a chybějící doplňkové služby patří mezi nejčastější výtky zahraničních turistů při cestách na Slovensko, jak sdělila Slovenská agentura pro cestovní ruch (SACR). "Češi si nejčastěji stěžují na celkovou neochotu lidí a na vysoké ceny parkovného či vstupů na lanovky a vleky," uvedla vedoucí zastoupení SACR v P raze Zuzana Šimková.

Občané České republiky, kteří vloni tvořili nejpočetnější skupinu zahraničních turistů na Slovensku, naopak oceňují snadnou dostupnost země, výhodné ceny a neustálou modernizaci zimních středisek.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Windows 10 Insider Preview build 16296 opravuje drobné chyby. Pozor na jazykové balíčky
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít