Soutěžte o Firemní médium roku

25. dubna 2005, 00:00 - Petr Kučera
25. dubna 2005, 00:00

Přihlášky do šestého ročníku soutěže Firemní médium roku lze posílat až do 15. května. "Rozhodli jsme se uzávěrku o měsíc posunout," sdělila Pavlína Jiroudková ze společnosti Goodcom, která soutěž spolupořádá. Porota složená z odborníků na firemní komunikaci bude posuzovat jazykovou úroveň titulů, jejich grafickou podobu, práci s fotografiemi či ilustracemi.

Firmy mohou soutěžit v osmi kategoriích. Odborná porota bude vybírat nejlepší magazín, noviny, audiovizuální prezentaci, internetové a intranetové stránky, časopis neziskových, příspěvkových a rozpočtových organizací veřejné správy a firemní brožuru. „Soutěžní kategorie byly letos rozšířeny o Firemní rádio,“ uvedla Jiroudková. Odborným garantem soutěže je Typodesignclub a letos nově také Komora PR.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče