Soutěžte o Firemní médium roku

25. dubna 2005, 00:00 - Petr Kučera
25. dubna 2005, 00:00

Přihlášky do šestého ročníku soutěže Firemní médium roku lze posílat až do 15. května. "Rozhodli jsme se uzávěrku o měsíc posunout," sdělila Pavlína Jiroudková ze společnosti Goodcom, která soutěž spolupořádá. Porota složená z odborníků na firemní komunikaci bude posuzovat jazykovou úroveň titulů, jejich grafickou podobu, práci s fotografiemi či ilustracemi.

Firmy mohou soutěžit v osmi kategoriích. Odborná porota bude vybírat nejlepší magazín, noviny, audiovizuální prezentaci, internetové a intranetové stránky, časopis neziskových, příspěvkových a rozpočtových organizací veřejné správy a firemní brožuru. „Soutěžní kategorie byly letos rozšířeny o Firemní rádio,“ uvedla Jiroudková. Odborným garantem soutěže je Typodesignclub a letos nově také Komora PR.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče