Soutěž ovládl pardál

12. března 2010, 17:39 - David Kasl
12. března 2010, 17:39

Louskáček 2009

Nejúspěšnější agenturou letošního ročníku prestižní soutěže reklamní kreativity Louskáček 2009 se stala agentura Kaspen/Jung von Matt. Ta kromě ocenění napříč kategoriemi obdržela i cenu Louskáček Grand Prix za kampaň k novému produktu Budějovického Budvaru Pardál (první pivo vyladěné samotnými pijáky), za kterou získala i dva ze sedmi letos udělených zlatých Louskáčků (ve zbývajících kategoriích byly uděleny pouze stříbrné a bronzové). Budějovický Budvar byl vyhlášen klientem roku. Do soutěže se přihlásilo 353 prací ve dvanácti kategoriích.

(tab)
Zlaté louskáčky kategorie*název práce*klient*přihlašovatel

  • Tisk*Česká kuchyně triumfuje*Ambiente restaurants, Degusttion Restaurant*Leagas Delaney
  • Televize a kino*Made By Real Guys*Budějovický Budvar, brand Pardál*Kaspen/Jung von Matt
  • Direct Marketing*FAX*Nadace pro transplantace kostní dřeně*Leo Burnett Advertising
  • Websites/Microsites*Can’t touch this*Wrigley*Mark BBDO
  • Média*Co by se nakupovalo, kdyby se to nestalo*Magistrát hl. města Prahy*Euro RSCG Praha
  • Design komerční komunikace*Triumf české kuchyně*Ambiente restaurants, Degustation Restaurant*Leagas Delaney Praha
  • Kampaň*Made By Real Guys*Budějovický Budvar, brand Pardál*Kaspen/Jung von Matt

Pramen: www.louskacek.cz//

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít