Soutěž ovládl pardál

12. března 2010, 17:39 - David Kasl
12. března 2010, 17:39

Louskáček 2009

Nejúspěšnější agenturou letošního ročníku prestižní soutěže reklamní kreativity Louskáček 2009 se stala agentura Kaspen/Jung von Matt. Ta kromě ocenění napříč kategoriemi obdržela i cenu Louskáček Grand Prix za kampaň k novému produktu Budějovického Budvaru Pardál (první pivo vyladěné samotnými pijáky), za kterou získala i dva ze sedmi letos udělených zlatých Louskáčků (ve zbývajících kategoriích byly uděleny pouze stříbrné a bronzové). Budějovický Budvar byl vyhlášen klientem roku. Do soutěže se přihlásilo 353 prací ve dvanácti kategoriích.

(tab)
Zlaté louskáčky kategorie*název práce*klient*přihlašovatel

  • Tisk*Česká kuchyně triumfuje*Ambiente restaurants, Degusttion Restaurant*Leagas Delaney
  • Televize a kino*Made By Real Guys*Budějovický Budvar, brand Pardál*Kaspen/Jung von Matt
  • Direct Marketing*FAX*Nadace pro transplantace kostní dřeně*Leo Burnett Advertising
  • Websites/Microsites*Can’t touch this*Wrigley*Mark BBDO
  • Média*Co by se nakupovalo, kdyby se to nestalo*Magistrát hl. města Prahy*Euro RSCG Praha
  • Design komerční komunikace*Triumf české kuchyně*Ambiente restaurants, Degustation Restaurant*Leagas Delaney Praha
  • Kampaň*Made By Real Guys*Budějovický Budvar, brand Pardál*Kaspen/Jung von Matt

Pramen: www.louskacek.cz//

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče