Soud zakázal T-Mobilu srovnávací reklamu

15. května 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
15. května 2006, 00:00

T-Mobile nesmí používat reklamu, ve které srovnává své tarify s konkurenčním Vodafonem. V předběžném opatření o tom rozhodl Městský soud v Praze s tím, že by reklama mohla klamat spotřebitele. T-Mobile bude podle Martiny Kemrové z tiskového oddělení firmy rozhodnutí respektovat.

Reklama T-Mobilu v denním tisku srovnávala jeho tarify T300 a T600 a jejich varianty HIT s tarify 300 a 500 Naplno od Vodafonu se sloganem „Srovnání hovoří pro tarif T600 od T-Mobile“. T-Mobile přitom srovnával tarify HIT, které nabízí 20procentní zvýhodnění se základními tarify Vodafonu. Podle mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského reklama brala v úvahu jen ceny služeb a ne další podmínky, například to, že uživatel tarifů Naplno může převádět volné minuty do dalšího měsíce, což u T-Mobile nefunguje.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče