Soud zakázal T-Mobilu srovnávací reklamu

15. května 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
15. května 2006, 00:00

T-Mobile nesmí používat reklamu, ve které srovnává své tarify s konkurenčním Vodafonem. V předběžném opatření o tom rozhodl Městský soud v Praze s tím, že by reklama mohla klamat spotřebitele. T-Mobile bude podle Martiny Kemrové z tiskového oddělení firmy rozhodnutí respektovat.

Reklama T-Mobilu v denním tisku srovnávala jeho tarify T300 a T600 a jejich varianty HIT s tarify 300 a 500 Naplno od Vodafonu se sloganem „Srovnání hovoří pro tarif T600 od T-Mobile“. T-Mobile přitom srovnával tarify HIT, které nabízí 20procentní zvýhodnění se základními tarify Vodafonu. Podle mluvčího Vodafonu Jakuba Hrabovského reklama brala v úvahu jen ceny služeb a ne další podmínky, například to, že uživatel tarifů Naplno může převádět volné minuty do dalšího měsíce, což u T-Mobile nefunguje.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče