SOS pracuje také pro podnikatele

04. června 2007, 00:00 - (jbn)
04. června 2007, 00:00

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) vypisuje další termíny odborných seminářů pro podnikatele, věnované reklamačnímu řízení. Nejbližší volný termín je stanoven na 6. červen v Praze, další o dva dny později v Brně. Semináře jsou určeny pro pracovníky zodpovědné za vyřizování reklamací, pracovníky callcenter i samotné podnikatele.

Půjde o informace z problematiky reklamací, odpovědností za vady nebo pravomocí inspekcí. Podrobnosti a přihlášky na portálu sdružení www.spotrebitele.info.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče