SOS pracuje také pro podnikatele

04. června 2007, 00:00 - (jbn)
04. června 2007, 00:00

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) vypisuje další termíny odborných seminářů pro podnikatele, věnované reklamačnímu řízení. Nejbližší volný termín je stanoven na 6. červen v Praze, další o dva dny později v Brně. Semináře jsou určeny pro pracovníky zodpovědné za vyřizování reklamací, pracovníky callcenter i samotné podnikatele.

Půjde o informace z problematiky reklamací, odpovědností za vady nebo pravomocí inspekcí. Podrobnosti a přihlášky na portálu sdružení www.spotrebitele.info.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče