SOS pracuje také pro podnikatele

04. června 2007, 00:00 - (jbn)
04. června 2007, 00:00

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) vypisuje další termíny odborných seminářů pro podnikatele, věnované reklamačnímu řízení. Nejbližší volný termín je stanoven na 6. červen v Praze, další o dva dny později v Brně. Semináře jsou určeny pro pracovníky zodpovědné za vyřizování reklamací, pracovníky callcenter i samotné podnikatele.

Půjde o informace z problematiky reklamací, odpovědností za vady nebo pravomocí inspekcí. Podrobnosti a přihlášky na portálu sdružení www.spotrebitele.info.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Pět lákavých ojetin, které vás ale nechají někde stát
Opel začal přijímat objednávky na Insignii Country Tourer a Exclusive. Český trh si ještě počká
BMW X5 M a X6 M přicházejí v absolutně černé edici Black Fire
Lada ukázala sériovou Vestu SW a Vestu Cross. Nová kombi vypadají opravdu dobře
Mapy.cz potkala největší změna za 10 let. Takhle teď vypadají
Technologie
Virtuál Kaktus zruší FB zdarma i zpomalené surfování. Data ale budou levnější
Další grafiky s čipy Vega: Radeon Pro WX 9100 a možná první nález Vegy 11 s HBM2
Google News po letech v novém. Zpřehledňuje orientaci v obsahu členěním do karet
Microsoft uvolnil dávku oprav pro Windows, které se někteří smí vyhnout
Další kousek skládačky. Amazon spustil český Markeplace
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít