Sorento nemohlo být na břiše

15. května 2006, 00:00 - Jan Klíma
15. května 2006, 00:00

HLASY ČTENÁŘŮ(reakce na test automobilu KIA Sorento v Profitu č. 16/2006) Když se jakýkoliv terénní vůz v bahně či písku „položí na břicho „ tak nic než lopata, podkládání hnacích kol nebo naviják nepomůže. Proto v případě, že se zmiňované Sorento oproti Touaregu z bahna vyhrabalo, tak rozhodně nemohlo být na břiše.

HLASY ČTENÁŘŮ

(reakce na test automobilu KIA Sorento v Profitu č. 16/2006)

Když se jakýkoliv terénní vůz v bahně či písku „položí na břicho „ tak nic než lopata, podkládání hnacích kol nebo naviják nepomůže. Proto v případě, že se zmiňované Sorento oproti Touaregu z bahna vyhrabalo, tak rozhodně nemohlo být na břiše.

V případě, že leží na podvozku Touareg a všechna kola se pod plynem začnou „ve vzduchu“ protáčet na prázdno, proti prokluz je přibrzďuje a cíleně snižuje točivý moment, aby se zabránilo poškození elektroniky ESP - sama se tak chrání. Jakmile dojde zpětně ke kontaktu s podkladem, točivý moment je opět k dispozici. Takže tento jev je na místě a je naopak důkazem vyspělosti vozu, nikoliv jeho slabinou.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít