Sorento nemohlo být na břiše

15. května 2006, 00:00 - Jan Klíma
15. května 2006, 00:00

HLASY ČTENÁŘŮ(reakce na test automobilu KIA Sorento v Profitu č. 16/2006) Když se jakýkoliv terénní vůz v bahně či písku „položí na břicho „ tak nic než lopata, podkládání hnacích kol nebo naviják nepomůže. Proto v případě, že se zmiňované Sorento oproti Touaregu z bahna vyhrabalo, tak rozhodně nemohlo být na břiše.

HLASY ČTENÁŘŮ

(reakce na test automobilu KIA Sorento v Profitu č. 16/2006)

Když se jakýkoliv terénní vůz v bahně či písku „položí na břicho „ tak nic než lopata, podkládání hnacích kol nebo naviják nepomůže. Proto v případě, že se zmiňované Sorento oproti Touaregu z bahna vyhrabalo, tak rozhodně nemohlo být na břiše.

V případě, že leží na podvozku Touareg a všechna kola se pod plynem začnou „ve vzduchu“ protáčet na prázdno, proti prokluz je přibrzďuje a cíleně snižuje točivý moment, aby se zabránilo poškození elektroniky ESP - sama se tak chrání. Jakmile dojde zpětně ke kontaktu s podkladem, točivý moment je opět k dispozici. Takže tento jev je na místě a je naopak důkazem vyspělosti vozu, nikoliv jeho slabinou.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče