Sodexho ovládlo firmu na zážitky Den jak sen

26. listopadu 2007, 00:00 - Karel Janků
26. listopadu 2007, 00:00

Společnost Sodexho Pass koupila 60procentní podíl ve firmě Den jak sen, která se specializuje na prodej zážitků. Sodexho Pass patří mezi největší tuzemské poskytovatele zaměstnaneckých výhod a díky této akvizici do svého portfolia zařadilo i dárkové poukázky na nejrůznější zážitky. „Zážitkové produkty zařadíme do naší nabídky, ale zároveň značku Den jak sen chceme plně zachovat a navíc ji budeme dále podporovat a rozvíjet,“ sdělil marketingový šéf společnosti Sodexho Pass Daniel Čapek.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít