Sodexho ovládlo firmu na zážitky Den jak sen

26. listopadu 2007, 00:00 - Karel Janků
26. listopadu 2007, 00:00

Společnost Sodexho Pass koupila 60procentní podíl ve firmě Den jak sen, která se specializuje na prodej zážitků. Sodexho Pass patří mezi největší tuzemské poskytovatele zaměstnaneckých výhod a díky této akvizici do svého portfolia zařadilo i dárkové poukázky na nejrůznější zážitky. „Zážitkové produkty zařadíme do naší nabídky, ale zároveň značku Den jak sen chceme plně zachovat a navíc ji budeme dále podporovat a rozvíjet,“ sdělil marketingový šéf společnosti Sodexho Pass Daniel Čapek.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče