Sodexho ovládlo firmu na zážitky Den jak sen

26. listopadu 2007, 00:00 - Karel Janků
26. listopadu 2007, 00:00

Společnost Sodexho Pass koupila 60procentní podíl ve firmě Den jak sen, která se specializuje na prodej zážitků. Sodexho Pass patří mezi největší tuzemské poskytovatele zaměstnaneckých výhod a díky této akvizici do svého portfolia zařadilo i dárkové poukázky na nejrůznější zážitky. „Zážitkové produkty zařadíme do naší nabídky, ale zároveň značku Den jak sen chceme plně zachovat a navíc ji budeme dále podporovat a rozvíjet,“ sdělil marketingový šéf společnosti Sodexho Pass Daniel Čapek.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít