Sodexho ovládlo firmu na zážitky Den jak sen

26. listopadu 2007, 00:00 - Karel Janků
26. listopadu 2007, 00:00

Společnost Sodexho Pass koupila 60procentní podíl ve firmě Den jak sen, která se specializuje na prodej zážitků. Sodexho Pass patří mezi největší tuzemské poskytovatele zaměstnaneckých výhod a díky této akvizici do svého portfolia zařadilo i dárkové poukázky na nejrůznější zážitky. „Zážitkové produkty zařadíme do naší nabídky, ale zároveň značku Den jak sen chceme plně zachovat a navíc ji budeme dále podporovat a rozvíjet,“ sdělil marketingový šéf společnosti Sodexho Pass Daniel Čapek.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče