Slovenským webům vzrostly tržby z reklamy

29. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
29. září 2008, 08:00

Největší internetové stránky a portály na Slovensku zvýšily v pololetí tržby z reklamy o více než 55 procent na 346,1 milionu slovenských korun (přibližně 278,2 milionu českých korun).

Vyplývá to z údajů tamní Asociace internetových médií. Ta sdružuje 24 členů, mezi nimiž jsou portály Atlas.sk, Azet.sk a Zoznam.sk nebo internetové stránky médií Sme.sk, Pravda.sk, Markíza.sk, Joj.sk, HNonline.sk, eTrend.sk a Expres.sk.

Největší výnosy měly sledované internetové stránky z takzvané bannerové reklamy, a to 192,2 milionu slovenských korun. Příjmy z řádkové inzerce v pololetí činily 72,6 milionu a za vyhledávání weby získaly 58,8 milionu slovenských korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče