Slovenský trh není druhořadý

27. ledna 2009, 00:00 - David Penc
27. ledna 2009, 00:00

Zavedení eura na Slovensku obecně vítám, pro obchodníky ale asi žádnou velkou změnu znamenat nebude.

Většina z nás v této měně obchoduje už několik let. V každém případě souhlasím, že je to důležitý trh a pro naši firmu hned ten největší po domácím. Naše společnost dodává na trh sanitární keramiku, sprchové kouty, vany a vaničky, ale také nábytek či baterie.

Pokud vezmeme v úvahu počet obyvatel, mohu říci, že na Slovensku je o designové výrobky větší zájem než u nás. Vyplývá to jak z našich průzkumů, tak i ze struktury prodávaných výrobků. Českého zákazníka bych označil spíše za technicky zaměřeného, více ho zajímá kvalita a funkčnost než vzhled. Z hlediska objemů se na Slovensku více prodávají dražší i levnější řady, v České republice spíše cenový střed.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče