Slovenský trh není druhořadý

27. ledna 2009, 00:00 - David Penc
27. ledna 2009, 00:00

Zavedení eura na Slovensku obecně vítám, pro obchodníky ale asi žádnou velkou změnu znamenat nebude.

Většina z nás v této měně obchoduje už několik let. V každém případě souhlasím, že je to důležitý trh a pro naši firmu hned ten největší po domácím. Naše společnost dodává na trh sanitární keramiku, sprchové kouty, vany a vaničky, ale také nábytek či baterie.

Pokud vezmeme v úvahu počet obyvatel, mohu říci, že na Slovensku je o designové výrobky větší zájem než u nás. Vyplývá to jak z našich průzkumů, tak i ze struktury prodávaných výrobků. Českého zákazníka bych označil spíše za technicky zaměřeného, více ho zajímá kvalita a funkčnost než vzhled. Z hlediska objemů se na Slovensku více prodávají dražší i levnější řady, v České republice spíše cenový střed.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít