Slevový byznys nabídne pojištění nakoupených slev

19. srpna 2011, 13:44 - Profit, TZ
19. srpna 2011, 13:44

Slevový server Berslevu.cz na září chystá produkt, kteří znalci v oboru označují za svým způsobem revoluční - pojištění nakoupených slev.

Foto: Profimedia.cz

Po prázdninách představíme pojištění všech námi prodaných voucherů ve spolupráci s jednou z největších pojišťoven v České republice. Je to úplně nový produkt, který se nám podařilo vytvořit společně s pojišťovnou. Vzhledem k tomu, že jsme zakládajícími členy vznikající Asociace portálů hromadného nakupovaní, tak bude velmi pravděpodobné, že toto pojištění bude v budoucnu nutností. Pokud bude chtít slevový portál do Asociace vstoupit, bude muset být pojištěný proti úpadku třetích stran podobně jako je to v případě cestovních kanceláří,“ říká David Antić z portálu Berslevu.cz.

Aktivita Berslevu ukazuje, že také konzervativnější subjekty, jakými jsou pojišťovny, berou slevový trh vážně a dokáží pro něj připravit speciální produkty. Z bankovního segmentu jsme zaznamenali například speciální kreditní karty pro uživatele konkrétních slevových serverů,“ komentuje novou službu Michal Hardyn z největšího tuzemského porovnávače slev SlevyDnes.cz

Další velcí hráči českého byznysu se v oboru internetových slev objevují. Prostřednictvím slevových serverů začaly prodávat své výrobky a služby hypermarkety Globus a síť velkoobchodů Makro dokonce spustila svůj vlastní slevový server.  

V létě celý internetový obor zaznamenává každoroční útlum a jinak tomu není ani u slevových serverů. To je ideální prostor pro testování nových produktů a služeb pro zákazníky. Jeden ze zajímavých projektů už funguje. Server Vykupto spustil tzv. Rychloslevy. „Jde o koncept novodobých ‚happy hours‘, kdy zákazník nečeká na rezervace, netiskne slevové kupóny. Místo toho si najde zrovna probíhající Rychloslevu ve svém okolí a jde si ji užít rovnou. V případě, že ji nestihne využít, dostane své peníze obratem zpět. Koncept je zajímavý i pro větší hráče, teď jsme např. zahájili spolupráci s řetězcem KFC,“ říká Tomáš Bátrla, zakladatel serveru Vykupto.cz.

Po loňských přibližně 400 mil. Kč v tržbách slevových serverů hovoří aktuální odhady o celkovém objemu hromadných internetových slev kolem 3 miliard Kč. „My si myslíme, že to číslo může být ještě o něco vyšší a může atakovat hranici 4 miliard Kč v tržbách. K našemu optimismu přispívají například stále rostoucí slevové servery portálů Seznam.cz a Centrum.cz, kdy jejich začlenění mezi ostatní služby portálů umožňuje zkvalitnit cílení na konkrétní uživatele,“ komentuje odhady Hardyn.

Situace v oboru hromadných internetových slev je totiž v České republice poměrně unikátní. V žádném jiném evropském státu nevzniklo více než pár desítek slevových serverů. Například v Itálii jsme napočítali méně než 20 serióznějších slevových serverů, zatímco v ČR bylo v první polovině tohoto roku přes 250 fungujících slevových serverů. „Chceme využít našich zkušeností z provozování největšího srovnávače slevových serverů ve vysoce konkurenčním prostředí České republiky a aktuálně pracujeme na expanzi do Slovenska a Maďarska. Zároveň analyzujeme možnosti v dalších státech východní Evropy a na Balkáně,“ říká Michal Hardyn z portálu SlevyDnes.cz, za kterým stoji silná investorská skupina provozující pod značkou ePojisteni.cz největší online srovnávač pojištění v ČR.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče