Slevové servery: Přituhuje, trh se začíná pročišťovat

10. června 2011, 12:08 - Profit, TZ
10. června 2011, 12:08

Na českém internetu nenajdete v současnosti tak dynamickou oblast jako jsou slevové servery. Po obřím boomu, který se odehrál v minulých měsících, v současné době začíná razantní pročišťování trhu. Posledním důkazem přituhování v tomto druhu byznysu se stal krach slevového portálu Cupolis.

Foto: Profimedia.cz

Cupolis je spoluvlastněn Slevomatem, patřil mezi úplně první české slevové servery, ale neustál tlak konkurence. Ze slevového serveru se změnil na slevový agregátor, tedy na místo, kde se shromažďují slevové nabídky jiných slevových serverů.

S trochou ironie lze poznamenat, že se Cupolis snaží získávat a zobrazovat na webu nabídky slevových serverů, kteří ještě před pár týdny byly jeho úhlavní konkurenti a stojí za krachem jeho podnikání. Ovšem podobný osud jako Cupolis potkal server BigSale.cz, který se také proměnil ze slevového serveru na agregátor slev. A další výrazné otřesy a změny na slevovém trhu jsou jen otázkou času.

Na slevovém trhu je stále přes 200 serverů a zásadním způsobem se prohlubuje propast mezi deseti až patnácti leadery trhu a zbytkem, který nestíhá,“ popisuje Michal Hardyn z největšího tuzemského porovnávače slevových serverů SlevyDnes.cz. „Méně úspěšné servery nezvládají komunikovat se všemi zákazníky, nedaří se jim prodávat dostatek voucherů, čímž se pro obchodníky stávají nezajímavými a celkově to negativně poznamenává celý trh,“ popisuje konkrétní případy Hardyn.

Právě oblast slevových agregátorů je v současné době prostředím s ještě větší konkurencí, než jaká je v prostředí slevových serverů. „V současnosti jsou zde hlavní čtyři hráči, ale objevují se další, kteří by chtěli zamíchat kartami. Například agregátor od společnosti Hypermedia, která už nyní provozuje úspěšný slevový server Hyperslevy.cz. Máme dále informace, že slevový agregátor připravuje také Centrum Holdings, které vstoupilo na slevový trh začátkem března s vlastním slevovým serverem a velkými ambicemi, ale výsledky zůstávají pod obecným očekáváním,“ říká Hardyn. „My spíše podporujeme pročištění trhu. Věříme, že ve finále uživatelé a obchodníci poznají, kdo jsou zdraví a poctiví hráči slevového podnikání. Máme strach z toho, aby nekvalitní a nepoctivé nabídky nezkazily jméno celému odvětví,“ uzavírá Hardyn.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Tip: Chtějí po vás telefonní číslo kvůli registraci? Která SIM je pro to nejlepší?
Microsoftu se daří hlavně díky Office a cloudu. Zdvojnásobil zisk
Podíl používanosti Creators Updatu poprvé překonal Anniversary Update
Intel uvádí AI akcelerátor v podobě USB klíčenky, má výkon 0,1 TFLOPS při 1W spotřebě
S Googlem do vesmíru. Do Street View přidal záběry z ISS
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít