Slevové servery: Přituhuje, trh se začíná pročišťovat

10. června 2011, 12:08 - Profit, TZ
10. června 2011, 12:08

Na českém internetu nenajdete v současnosti tak dynamickou oblast jako jsou slevové servery. Po obřím boomu, který se odehrál v minulých měsících, v současné době začíná razantní pročišťování trhu. Posledním důkazem přituhování v tomto druhu byznysu se stal krach slevového portálu Cupolis.

Foto: Profimedia.cz

Cupolis je spoluvlastněn Slevomatem, patřil mezi úplně první české slevové servery, ale neustál tlak konkurence. Ze slevového serveru se změnil na slevový agregátor, tedy na místo, kde se shromažďují slevové nabídky jiných slevových serverů.

S trochou ironie lze poznamenat, že se Cupolis snaží získávat a zobrazovat na webu nabídky slevových serverů, kteří ještě před pár týdny byly jeho úhlavní konkurenti a stojí za krachem jeho podnikání. Ovšem podobný osud jako Cupolis potkal server BigSale.cz, který se také proměnil ze slevového serveru na agregátor slev. A další výrazné otřesy a změny na slevovém trhu jsou jen otázkou času.

Na slevovém trhu je stále přes 200 serverů a zásadním způsobem se prohlubuje propast mezi deseti až patnácti leadery trhu a zbytkem, který nestíhá,“ popisuje Michal Hardyn z největšího tuzemského porovnávače slevových serverů SlevyDnes.cz. „Méně úspěšné servery nezvládají komunikovat se všemi zákazníky, nedaří se jim prodávat dostatek voucherů, čímž se pro obchodníky stávají nezajímavými a celkově to negativně poznamenává celý trh,“ popisuje konkrétní případy Hardyn.

Právě oblast slevových agregátorů je v současné době prostředím s ještě větší konkurencí, než jaká je v prostředí slevových serverů. „V současnosti jsou zde hlavní čtyři hráči, ale objevují se další, kteří by chtěli zamíchat kartami. Například agregátor od společnosti Hypermedia, která už nyní provozuje úspěšný slevový server Hyperslevy.cz. Máme dále informace, že slevový agregátor připravuje také Centrum Holdings, které vstoupilo na slevový trh začátkem března s vlastním slevovým serverem a velkými ambicemi, ale výsledky zůstávají pod obecným očekáváním,“ říká Hardyn. „My spíše podporujeme pročištění trhu. Věříme, že ve finále uživatelé a obchodníci poznají, kdo jsou zdraví a poctiví hráči slevového podnikání. Máme strach z toho, aby nekvalitní a nepoctivé nabídky nezkazily jméno celému odvětví,“ uzavírá Hardyn.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Jak napsat správně CV, aby vás pozvali na pohovor
Jak přijímat a posílat balíky do zahraničí aneb kdy se platí DPH a clo?
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Auta
BMW Z4 Concept byl neoficiálně odhalen těsně před premiérou…
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští rok dorazí také do Evropy
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Technologie
Další pohroma v cenách grafických karet na obzoru. GDDR5 tento měsíc zdražila o 30 %
Bitcoin přišel o rekord. Kryptoměnou Ethereum už proudí více transakcí
ČTÚ chce regulovat. Zjistil, že si mobilní operátoři málo konkurují
AMD vydalo speciální ovladač pro horníky. Zrychluje těžbu Etherea na Radeonech
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít