Sleva za "bonz"

06. prosince 2007, 16:56 - Petra Pelantová
06. prosince 2007, 16:56

DIRECT

Marketingová kampaň pojišťovny Direct se vyplatila: firma od září láká klienty na slevu za údaje o konkurenci. Jinými slovy, pokud přijde zájemce o pojištění a řekne, kolik platí u konkurenční pojišťovny, Direct mu poskytne dvacetiprocentní slevu. „Od začátku kampaně stoupl průměrný prodej pojistek o 80 procent. V posledních dvou týdnech, tedy ve 45. a 46. týdnu, kdy měli motoristé se smlouvami od prvního ledna možnost vypovědět stávající povinné ručení, jsme dokonce zaznamenali více než 2,5násobný nárůst počtu uzavřených pojistek,“ sdělil týdeníku EURO mluvčí pojišťovny Tomáš Zavoral.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče