Sleva za "bonz"

06. prosince 2007, 16:56 - Petra Pelantová
06. prosince 2007, 16:56

DIRECT

Marketingová kampaň pojišťovny Direct se vyplatila: firma od září láká klienty na slevu za údaje o konkurenci. Jinými slovy, pokud přijde zájemce o pojištění a řekne, kolik platí u konkurenční pojišťovny, Direct mu poskytne dvacetiprocentní slevu. „Od začátku kampaně stoupl průměrný prodej pojistek o 80 procent. V posledních dvou týdnech, tedy ve 45. a 46. týdnu, kdy měli motoristé se smlouvami od prvního ledna možnost vypovědět stávající povinné ručení, jsme dokonce zaznamenali více než 2,5násobný nárůst počtu uzavřených pojistek,“ sdělil týdeníku EURO mluvčí pojišťovny Tomáš Zavoral.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým…
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Technologie
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít