Sleva za "bonz"

06. prosince 2007, 16:56 - Petra Pelantová
06. prosince 2007, 16:56

DIRECT

Marketingová kampaň pojišťovny Direct se vyplatila: firma od září láká klienty na slevu za údaje o konkurenci. Jinými slovy, pokud přijde zájemce o pojištění a řekne, kolik platí u konkurenční pojišťovny, Direct mu poskytne dvacetiprocentní slevu. „Od začátku kampaně stoupl průměrný prodej pojistek o 80 procent. V posledních dvou týdnech, tedy ve 45. a 46. týdnu, kdy měli motoristé se smlouvami od prvního ledna možnost vypovědět stávající povinné ručení, jsme dokonce zaznamenali více než 2,5násobný nárůst počtu uzavřených pojistek,“ sdělil týdeníku EURO mluvčí pojišťovny Tomáš Zavoral.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jaké je zadlužení českých domácností?
Nejzadluženější státy světa
Když v cizině nabouráme, nebo nám auto ukradnou
Srovnaní cen potravin, nápojů a taxi v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Auta
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta…
Suzuki Swift Sport nové generace se ukazuje na prvním obrázku. Atmosféra je minulostí
Jaguar XJR575: Nejrychlejší verze modelu XJ v historii zvládne až 300 km/h
BMW slaví 40. let řady 7 výroční edicí. Vznikne pouze 200 exemplářů
Test ojetiny: Ford Mondeo je už v letech a nabídka pěkných aut se zmenšuje
Technologie
Threadrippery budou nakonec bez chladiče. Možná jich nebude dost a další informace
Opera 48 developer přidává snímání webů. Nezvládne ale vyfotit celou stránku
Telegram 4.2 nabízí přepracovaný editor fotografií a samozničení multimédií po zobrazení
Které funkce budou odebrány z Windows 10 Fall Creators Update?
Seagate se vrací na trh běžných SSD, s diskem Nytro 141 pro PC, NAS a levné servery
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít